Jak widzę dupek kimla ma swoich zagorzałych zwolenników którzy choćby nie wiem co staną w jego obronie .. I tak bywa – nie ma się co nad tym rozwodzić .
Niestety jest też grupa i to do nich teraz kieruję swe słowa która przyjmuje elaboraty chorego psychicznie człowieka jako pewnik.
Na tym forum jestem ponieważ jest to FORUM AMATORSKICH MASZYN CNC , a jestem w tym amatorem .
Nie jestem jak twierdzi dupek moderatorem ani tym bardziej producentem maszyn – wystarczy zajrzeć na moją stronę aby się dowiedzieć kim jestem 
Tylko w chorym umyśle mógł powstać taki pomysł że moderator „piotrjub” założył fałszywy profil aby dowalać kimli .
Nie mam czasu ani ochoty moderować na żadnym forum – już swoje na moderowałem na wielu forach, i już mi się nie chce
Tak kimla twierdzę że jesteś chory umysłowo i trzeba cię leczyć !
Z kilkoma userami z tego forum się spotkałem z niektórymi utrzymuję dosyć ożywione kontakty ( co sobie chwalę ) więc nie ma problemu sprawdzić kim jestem.
Nazwałem cię zadufanym dupkiem i zdanie swoje podtrzymuję !!!
Kimla kojarzysz targi w poznaniu w tym roku ?
Był przy twojej maszynie i zadał kilka pytań taki niewysoki siwy gość z synem ?
Tłumaczyłeś jakiemuś Panu zalety swojego lasera Fiber… przysłuchiwałem się temu z zaciekawieniem bo kilka szczegółów było ciekawych , i wtem ni stąd ni zowąd ten Pan zapytał wprost dlaczego miałbym kupić laser waszej firmy a nie laser firmy triumf ? Przecież triumf to uznana marka ?
Oto co usłyszałem ja i mój syn – nikogo innego nie było ..
W tym momencie odwróciłem się i poszedłem dalej – już nie chciałem słuchać nic więcejBo widzi Pan triumf trochę się zatrzymał w rozwoju a my idziemy wciąż do przodu , w tej chwili mamy laser o największych możliwościach i zdecydowanie lepszy niż Triumf.
Dlatego twierdzę że jesteś skończonym dupkiem – to i tak łagodne określenie …
Trochę pokory dupku !