Tania i niekonwencjonalna frezarko-grawerka na biurko

Maszyny ze stali, aluminium, odlewów itp.
Tu możesz również przedstawić się i opisać swoją maszynę

Autor tematu
Alastor
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 6
Posty: 19
Rejestracja: 31 sie 2010, 22:10
Lokalizacja: Ciechanów

#11

Post napisał: Alastor » 03 paź 2012, 13:24

Czy ktoś umie rozczytać tabele żeby określić precyzyjność tych śrub?
http://www.ebay.com/itm/290776364520
W ogóle jest sens zamawiać takie rzeczy?


Jestem totalnie zielony i proszę o wyrozumiałość.

Tagi:

Awatar użytkownika

KAJOS
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1302
Rejestracja: 10 gru 2006, 00:22
Lokalizacja: NISKO

#12

Post napisał: KAJOS » 03 paź 2012, 14:15

[youtube][/youtube] - tutaj nawet opiłki i inne nie straszne
:)
Co do srub to napewno do grawereczki wystarczajace.
Żeby coś wynaleźć wystarczy odrobina wyobraźni i sterta złomu.

Obrazek


Skrzydlaty
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 4
Posty: 613
Rejestracja: 22 lis 2006, 15:41
Lokalizacja: Bochnia/Kraków

#13

Post napisał: Skrzydlaty » 04 paź 2012, 09:48

Alastor pisze:Czy ktoś umie rozczytać tabele żeby określić precyzyjność tych śrub?
http://www.ebay.com/itm/290776364520
Katalog śrub wygląda jak każdy inny katalog - czy to GTEN'a czy to HIWIN'a. Zajrzyj a ujrzysz analogie :wink: Btw. w tym co jest na aukcji nie ma słowa o precyzji czy tam odchyłkach.
Należy więc po cenie zakładać że jest to klasa C7 (jak nie gorsza, co już by było przesadą) :razz:
KAJOS pisze:[youtube][/youtube] - tutaj nawet opiłki i inne nie straszne
:)