ERNEST KUCZEK pisze:hej panowie! chyba zapomnieliscie o co byl konflikt!
ja wogóle zapomniałem jaki był temat w pierwszym pościei od czego się to wszystko zaczęło
Co trzeba skończyć żeby być programistą cnc
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 17
kolega kostner najladniej opisal to o co mi chodzi. sam nie napisal bym tego lepiej. w kazdym zakladzie jest tak, ze ten co siedzi wyzej uwaza , ze potrafi wiecej od tego co stoi przy maszynie a tak naprawde to wlasnie ten stojacy przy maszynie ma dwa razy wieksza wiedze bo potrafi ustawic detal, maszyne, narzedzia itp a ponadto musi znac to co zna programista aby po nim poprawiac fuszerke ktora on odwala. byly tu uwagi dlaczego ja nie pracuje w biurze skoro tyle wiem... odpowiadam: nie pracuje bo siebie tam nie widze, nie lubie siedziec na du*** i udawac, ze cos robie. lubie jak sie cos dzieje dlatego jestem i programista i robolem w kraciastej koszuli. przy okazji jezdze po swiecie wyszukujac nowe maszyny i szkolac innych ludzi.
Ostatnio zmieniony 14 lis 2006, 22:07 przez Piracik, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tokarki CNC -
- Heidenhain - Siemens - Fanuc -
- Heidenhain - Siemens - Fanuc -
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 6
Piracik lekko przesadziles
Ja uogolnilem. Otooz nie wszyscy programisci to debile tak jak nie wszyscy operatorzy to dwa razy wiecej wiedzacy geniusze. Wiadomo ze ten co stoi przy mazynie musi miec praktyczna wiedze ale to nie znaczy ze jest madrzejszy od programisty, bo jezeli jest to w wiekszosci przypadkoow sam zostaje programista
Taka kolej rzeczy. Ty masz wiedze i wybrales prace ktora tobie najbardziej odpowiada. Ale nie mozesz z tego powodu wszystkich programistoow nazywac debilami. Ja przedstawilem bardziej zrodlo konfliktu pomiedzy operatorami i programistami zwroc na to uwage.

Jeżeli prąd nas nie zabije to nas napewno nie wzmocni 

-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 10
- Kontakt: