BlackBird KIMLA 1000x1000x150 przerobka - zamiana osi

Maszyny ze stali, aluminium, odlewów itp.
Tu możesz również przedstawić się i opisać swoją maszynę

kamar
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 11
Kontakt:

Post napisał: kamar » 01 wrz 2012, 20:27

ecik pisze: Proszę się tu nie podśmiewać..
Uznałem to za niezły żart :) Po sześciu latach bytności kolegi na forum CNC to jak można to odebrać :)

Tagi:

Autor tematu
ecik
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Posty w temacie: 24

Post napisał: ecik » 01 wrz 2012, 21:16

kamar pisze:
ecik pisze: Proszę się tu nie podśmiewać..
Uznałem to za niezły żart :) Po sześciu latach bytności kolegi na forum CNC to jak można to odebrać :)
Ja nie jestem konstruktorem, programistą a tylko zwykłym szarym użytkownikiem, który w życiu widział może ze dwie maszyny CNC :-) No chyba, żę jakąś dyskryminacje uprawiacie.
Nigdy nie potrzebowałem Gkodów to ich nie znam i już. Poznam w 10 minut.
Ale mój żart to i tak nic w porównaniu z innym (miałem nadzieję, że określenie żart nie dotyczyło nieznajomości Gkodów a raczej konieczności ich wpisywania w maszynę - wolałbym zaimportować maszynie rysunek niż pisać te Gkody).

Ostatnio z problemem udałem się do Kimli i jeden z jego pracowników powiedział mi, że takiego frezowanie się nie da zrobić. Myślę sobie. Głupi jestem Gkodów (wtedy jeszcze nie wiedziałem że istnieją) nie znam ale walę do szefa.

Szef (Kimla) posłuchał i nawija mi o module 3D. Pomyślałem sobie - przecież pisałem, że pewnie jest jakieś gotowe rozwiązania mojego problemu.

Moduł 3D można kupić ale teraz jest problem z zamocowaniem wrzeciona. Ponoć Metabo którego używam używam jako ostatni z dinozaurów na maszynie Blackbird.

Pewnie jakbym był starym wyjadaczem to bym sobie wystrugał nowe mocowanie ale nie jestem .... no i cały czas mam nadzieje, że jednak Kimla pomoże.

kak
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 5

Post napisał: kak » 01 wrz 2012, 21:37