Uznałem to za niezły żartecik pisze: Proszę się tu nie podśmiewać..
BlackBird KIMLA 1000x1000x150 przerobka - zamiana osi
-
ecik
Autor tematu - Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)

- Posty w temacie: 24
Ja nie jestem konstruktorem, programistą a tylko zwykłym szarym użytkownikiem, który w życiu widział może ze dwie maszyny CNCkamar pisze:Uznałem to za niezły żartecik pisze: Proszę się tu nie podśmiewać..Po sześciu latach bytności kolegi na forum CNC to jak można to odebrać
Nigdy nie potrzebowałem Gkodów to ich nie znam i już. Poznam w 10 minut.
Ale mój żart to i tak nic w porównaniu z innym (miałem nadzieję, że określenie żart nie dotyczyło nieznajomości Gkodów a raczej konieczności ich wpisywania w maszynę - wolałbym zaimportować maszynie rysunek niż pisać te Gkody).
Ostatnio z problemem udałem się do Kimli i jeden z jego pracowników powiedział mi, że takiego frezowanie się nie da zrobić. Myślę sobie. Głupi jestem Gkodów (wtedy jeszcze nie wiedziałem że istnieją) nie znam ale walę do szefa.
Szef (Kimla) posłuchał i nawija mi o module 3D. Pomyślałem sobie - przecież pisałem, że pewnie jest jakieś gotowe rozwiązania mojego problemu.
Moduł 3D można kupić ale teraz jest problem z zamocowaniem wrzeciona. Ponoć Metabo którego używam używam jako ostatni z dinozaurów na maszynie Blackbird.
Pewnie jakbym był starym wyjadaczem to bym sobie wystrugał nowe mocowanie ale nie jestem .... no i cały czas mam nadzieje, że jednak Kimla pomoże.
-
kak
- ELITA FORUM (min. 1000)

- Posty w temacie: 5
Jak byś zamienił osie miejscami tak jak na moim pierwszym obrazku, to żadne moduły 3D by nie były potrzebne. W Cadzie i Camie też nie trzeba by było nic zmieniać, bo Zetka by jeździła do góry i na dół, X w lewo i prawo a Y do przodu i do tyłu.
Nie wiem jak to wygląda na maszynie, ale w tą stronę zamocować wrzeciono było by łatwiej.

Nie wiem jak to wygląda na maszynie, ale w tą stronę zamocować wrzeciono było by łatwiej.

-
ecik

Tak tez udąjc się o pomoc do Kimli zasugerowałem.