Czołem

To może i ja powiem parę słów. Jestem studentem teraz już w sumie ostatniego roku kierunku Automatyka-Robotyka na Poltechnice Warszawskiej [nazwę wydziału może pominę

]
Przez ostatnie 5 lat jak jestem na uczelni widzę jak z roku na rok poziom studenta przychodzącego na wydział strasznie się obniżył. Inna srawa, że mój wydział nigdy nie był jakiś super-hiper elitarny, nie wykłada się na nim wiedzy tajemnej, ale przy jeśli ma się chęci oraz ciężko się pracuje to można posiąść wiedzę, która pozwoli na zdobycie dobrej pracy. Niestety widzę jak teraz innym studentom w głowie tylko picie i palenie [jak to ktos wczesniej ładnie napisał]. Zero pokory i szacunku dla wykładowców, zero przygotowania do zajęć i jeszcze mają pretensje jak czegos nie zaliczą. Dramat, kał, syf i dno.
Druga sprawa to fakt, że poziom wydziału spada. Kadra jest łagodnie mówiąc niedouczona

. Czasami walą takie bzdury, że ja nie moge

. Na ostatnim semestrze doktór [;)] nie potrafił podać drugiej zasady dynamiki newtona dla ruchu obrotowego a jak mu Kolega powiedział to twierdził, że ten wzór to nieprawda bo sie miana nie skrócą. Jak mu kumpel wyprowadził rachunek mian to tylko buraka złapał na twarzy i sapnął. Albo dodawał siły bezwładności z momentami bezwładności. To tylko jeden z wielu przykładów. Ja nie mówie, że jestem nieomylny, jednak do wykładu/cwiczeń/laboratoriów chyba należy sie wcześniej przygotować, bo przez takie głupie błędy traci się szacunek...
Kolejna sprawa to fakt ze zajęcia ze studentami są traktowane jak zło konieczne. Części prowadzących wogóle nie ma na zajęciach, a jak są to są zdziwieni ze przyszliśmy i jeszcze chcemy żeby się zajęcia odbyły...