Koło pasowe czy w tym przypadku można to zrobić z aluminium
-
- Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 34
- Rejestracja: 15 kwie 2011, 19:07
- Lokalizacja: Zapytaj
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 1500
- Rejestracja: 03 gru 2005, 23:44
- Lokalizacja: lublin
Jak byś był w Lublinie to bym cię zawiózł i popatrzył byś na stal,( wycinane kręgi na złomowisku) choć radził bym tego projektu zaniechać . Drugi wariant stalowe łączone z alu, sam takie robiłem , i obecnie do roboty drugie do alternatora , myślę że warte zachodu. Wracając do audi B4, na 100% rozbierałem skręcane koła odlewane łączone z blaszanym ( tłoczonym).
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 8
- Posty: 8
- Rejestracja: 22 gru 2011, 10:56
- Lokalizacja: Zamość
Silnik jaki przerabiam to ford sierra 2.0 V6 1982 i nie nadadzą się inne koła od innego auta .
Myślałem też o innym rozwiązaniu , zrobiłem rysunek poglądowy tylko proszę nie krytykować
jest na poziomie 10 latka ale z odrobiną wyobraźni można sobie uzmysłowić jak to ma wyglądać .
1. Główna śruba mocująca .
2. śruby mocujące drugie koło pasowe 7 pk
[ Dodano: 2011-12-22, 21:15 ]
Flansza była by mocowana główna śrubą do wału przez pierwsze koło pasowe a wypusty które są wewnątrz koła posłużyły by jako kliny aby flasza się nie obróciła .
Wiem ze rysunki jak i wypowiedzi mogą być mało czytelne boć też zrozumiałe ale nie mam doświadczenia ani obycia w tych tematach .
Myślałem też o innym rozwiązaniu , zrobiłem rysunek poglądowy tylko proszę nie krytykować

1. Główna śruba mocująca .
2. śruby mocujące drugie koło pasowe 7 pk

[ Dodano: 2011-12-22, 21:15 ]
Flansza była by mocowana główna śrubą do wału przez pierwsze koło pasowe a wypusty które są wewnątrz koła posłużyły by jako kliny aby flasza się nie obróciła .
Wiem ze rysunki jak i wypowiedzi mogą być mało czytelne boć też zrozumiałe ale nie mam doświadczenia ani obycia w tych tematach .
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 343
- Rejestracja: 20 gru 2009, 13:28
- Lokalizacja: lubelskie
Chcesz zwiększyć średnice dwóch kół pasowych? Ponieważ tak to jak na razie rozumiem, ja bym nie robił tego od podstaw tylko wykorzystał oryginalna piaste (cześć pracująca z uszczelniaczem) a koło pasowa stoczył i na niego miejsce wprasował nowe i zakołkował, drugie bez problemu możesz przykręcić tylko aby miało się za czym wycentrować. Coś pomerdałem, zwróćcie mi uwage.
-
- Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 34
- Rejestracja: 15 kwie 2011, 19:07
- Lokalizacja: Zapytaj
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 8
- Posty: 8
- Rejestracja: 22 gru 2011, 10:56
- Lokalizacja: Zamość
Tak dokładnie 2 pierwsze zdjęcia to ten sam silnik co na filmiku v6 ułożyskowany w 4 miejscach . Zdjęcie zrobione pod mocnym kątem i śmiesznie to wygląda .
Pierwsze koło zostaje bez zmian a drugie jest przykładowym kołem ale tak ma własnie wyglądać tylko ze ma mieć średnice 175mm a nie 100mm bo takie jest właśnie na zdjęciu .
Chodzi tylko i wyłącznie o jakieś zespolenie bądź też o inne rozwiązanie ..
Pierwsze koło zostaje bez zmian a drugie jest przykładowym kołem ale tak ma własnie wyglądać tylko ze ma mieć średnice 175mm a nie 100mm bo takie jest właśnie na zdjęciu .
Chodzi tylko i wyłącznie o jakieś zespolenie bądź też o inne rozwiązanie ..
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 8
- Posty: 8
- Rejestracja: 22 gru 2011, 10:56
- Lokalizacja: Zamość
Tak ale aby można było wykonać te trzy otwory na śruby muszę pierwsze koło wytoczyć gdyż w oryginalnym nie mam miejsca aby wykonać otwory . Wydawało mi się że aluminium będzie ok .
[ Dodano: 2012-01-07, 20:51 ]
To może lepsze będzie duraluminium ? Skoro piszecie ze aluminium się odkształci .
[ Dodano: 2012-01-10, 21:22 ]
To może lepsze będzie duraluminium ?
[ Dodano: 2012-01-07, 20:51 ]
To może lepsze będzie duraluminium ? Skoro piszecie ze aluminium się odkształci .
[ Dodano: 2012-01-10, 21:22 ]
To może lepsze będzie duraluminium ?