Kit - frezarka drewniana
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 39
- Posty: 1227
- Rejestracja: 21 sie 2008, 17:46
- Lokalizacja: Dania
Ja zwiekszam predkosc silników jak juz sa zamontowane w maszyce az zaczna brzeczec i sie nie kreca - to wiem gdzie jest granica
Potem zmniejszam do ok 80% - to tak po mojemu, nie wiem czy tak sie robi.
Khz tez w machu troche zwiekszylem podczas pierwszych prób to mi smar ze sruby na sciane wyrzucilo, ale silnik nie mial prawie momentu przy tej predkosci. Zatrzymywal sie i brzeczal.
Ktos tu kiedys pisal ze próbuje tez np brame reka przytrzymac i sprawdza czy silnik pociagnie, to latwiej sobie sily wyobrazic. Takie cos pewnie troche wiecej pradu ciagnie, wiec dobrze miec gdzies bezpieczniki podlaczone, zeby elektronika nie padla. Zetka juz gotowa?

Khz tez w machu troche zwiekszylem podczas pierwszych prób to mi smar ze sruby na sciane wyrzucilo, ale silnik nie mial prawie momentu przy tej predkosci. Zatrzymywal sie i brzeczal.
Ktos tu kiedys pisal ze próbuje tez np brame reka przytrzymac i sprawdza czy silnik pociagnie, to latwiej sobie sily wyobrazic. Takie cos pewnie troche wiecej pradu ciagnie, wiec dobrze miec gdzies bezpieczniki podlaczone, zeby elektronika nie padla. Zetka juz gotowa?
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 76
- Posty: 217
- Rejestracja: 02 paź 2007, 15:57
- Lokalizacja: Wrocław
Zetka pocięta i czeka na sklejenie
I mam już pomontowane wszystkie śruby napędowe. Jeszcze tylko skończyć ową zetkę, podpiąć krańcówki, kupić dwa sprzęgła i stop, zamontować silniki i jazda
Zapomniałem nie mam jeszcze monitora do kompa, tarba będzie jednak poczekać
Tu krótki filmik jak to działa:
Pozdrawiam

I mam już pomontowane wszystkie śruby napędowe. Jeszcze tylko skończyć ową zetkę, podpiąć krańcówki, kupić dwa sprzęgła i stop, zamontować silniki i jazda

Zapomniałem nie mam jeszcze monitora do kompa, tarba będzie jednak poczekać

Tu krótki filmik jak to działa:
Pozdrawiam