
zakładając, że taka dysza będzie ważyć nawet 0,5kg to i tak pikóś bo ciąg jaki zapewni silnik to 27-30kg a sam jej kształt rozpędzi spaliny to prędkości ponad dźwiękowej

Jutro albo w wtorek będzie toczona to pokażę jak wyszło

skad taka lezy od lat w piwnicy w postaci rurek i blach? Skad taką giąłem w pracy w ilosciach kilsatetkilo miesiecznie przez ostatni 2-3 lata? Widocznie ktos nieswiadomy ją gdzieś w Amiratach Arabskich nabył. A tak powaznie sprawdź materialy stosowane w lotnictwie i przez przeniesienie w modelarstwie. Jesli jestes praktykiem to sie nie zdziwisz.Aluminiowy pisze:raczej nie znajdziesz rurki z EN AW-5251 ( czyli tego Waszego PA2 )
Przepraszam za te kG/mm^2. Mnie tez przyznam wkurza podawanie mocy silnika w jakichś koniach. A może w słoniach by podawać?Aluminiowy pisze: jeszcze jedna próśba , nie używajcie pls poradników sprzed 50 lat gdzie jednostkami są KG/mm2.
30kg to ok. 270N przez 1.5 sek. O ile dobrze policzyłem te niutony, to impuls wychodzi mi ok. 400Ns gdzie zwykły rakietowy silniczek modelarski ma 2.5-20Ns (!) Czy na pewno wiesz co robisz ? Bo jak coś źle policzysz a to zdetonuje zamiast dać ciąg, to radziłbym stać w większej odległości ??? Bo jakie by to paliwo nie było, to w skrajnych przypadkach zawsze jest to materiał wybuchowy...Tofifi pisze:w zasadzie pomysł genialny, ale czy gra warta świeczki to nie wiem![]()
zakładając, że taka dysza będzie ważyć nawet 0,5kg to i tak pikóś bo ciąg jaki zapewni silnik to 27-30kg a sam jej kształt rozpędzi spaliny to prędkości ponad dźwiękowej
Jutro albo w wtorek będzie toczona to pokażę jak wyszło