Frezarka / ploter frezujący - 4000zł kupić czy zrobić
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 1
Możesz się lekko zdziwić. Chyba że masz spory magazyn częsci własnych pod ręką, ale jak policzyć każdą pierdółkę typu kable wyłączniki krańcowe prowadnice, łożyska, szafka, śrubki. Wychodzi tego koło setki i dochodzą jeszcze przesyłki jeżdżenie za tym i za tamtym. A nie daj coś się nie powiedzie.
Tagi:
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 4
- Kontakt:
-
Autor tematu - Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 9
- Kontakt:
Z zawodu jestem elektronikiem... wszystkie sterowniki krańcówki kable itd walają sie u mnie pod nogamipasierbo pisze:Możesz się lekko zdziwić. Chyba że masz spory magazyn częsci własnych pod ręką, ale jak policzyć każdą pierdółkę typu kable wyłączniki krańcowe prowadnice, łożyska, szafka, śrubki. Wychodzi tego koło setki i dochodzą jeszcze przesyłki jeżdżenie za tym i za tamtym. A nie daj coś się nie powiedzie.

Wg. powyższego pozostało że będę musiał naskrobać ploter. Prosiłbym o przerodzenie się tematu w rady mądrzejszych na temat konfiguracji maszyny - jak najlepiej wykorzystać te 4000 zł tak jak napisałem wyżej na samą konstrukcję mechaniczną.
Z góry dziękuję
Pozdrawiam
FDSA
Ostatnio zmieniony 16 sty 2011, 00:50 przez FDSA, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Kontakt:
Ja bym się jednak pogodził ze śrubami trapezowymi(duuża powiedzmy,że oszczędność), zakupił silniki z odzysku, wałki podparte od sponsora albo z alledrogo fi16 , napęd na paskach, kątowniki 100x40 z 3mm ścianką, stolik z mdf i jazda. Resztę sobie wyfrezujesz. W 4tyś można się spokojnie zmieścić i zrobić faajną maszynę. Ja, gdybym miał robić, to bym się zmieścił w tym limicie na luzie:) To mieści się w Twoich możliwościach.
-
- Kontakt:
To może najlepiej będzie jak opiszę co mi się urodziło w głowie jeśli chodzi o moją kalkulację ceny po najmniejszej linii oporu wzięte z allegro:
Konstrukcja ze stałą bramą
Śruby kulowe 16x5 2mb -> 360 zł