pomocy!!!!!!ratunku!!!!!porady!!!!
-
Autor tematu - Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
- Posty w temacie: 48
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 19
Ja osobiscie nie znam eduCADa,wiec Ci nic nie poradze,ale moze ktos inny udzieli informacji.Ja tez jestem amatorem,cała swa wiedze czerpie z forum.I nie dołuj sie ,fakt maszynka badziewna ,ale aby sie nauczyc ,to potrzeba troche czasu.Musisz czytac forum,a pomału do wszystkiego dojdziesz.
Ostatnio zmieniony 11 sty 2011, 21:29 przez Leszek_Z, łącznie zmieniany 1 raz.
Oko za oko,ząb za ząb,a du** za pieniądze..
-
-
-
- Posty w temacie: 19
Pytasz czemu badziewna?Wałki niepdparte -Na bank beda sie uginac.Bardzo wiotka i małostabilna konstrukcja.Słabe silniczki krokowe-nie pobawisz sie w twardych materiałach i bardzo wolno bedzie to chodziło.Elektrowrzeciono tez podejrzewam że za długo nie pociągnie.Popatrz sobie w dziale galeria jakie konstrukcje powstaja w domach. Nawet gdybys zrobił porzadna konstrukcje z płyt MDF+ porzadne prowadnice i w miare mocne silniczki krokowe + sterowniki ,To taka konstrukcja pobije na łeb ten wynalazek
[ Dodano: 2011-01-11, 21:39 ]
Nie mam ,ale mam dobry humor i za 15min zamieszczę
[ Dodano: 2011-01-11, 21:39 ]
Nie mam ,ale mam dobry humor i za 15min zamieszczę

Oko za oko,ząb za ząb,a du** za pieniądze..
-
- Posty w temacie: 5
Zacząłem pisać a tu już tylu innych się wypowiedziało.
Kolego ta maszyna jest tylko na pokaz, nic na nie konkretnego nie zrobisz, może model ze sklejki, który szybciej wytniesz piłką włosową.
Zaczynając przygodę z CNC też znalazłem cwaniaka (chyba gdzieś koło Torunia), który sprzedawał, na Allegro, frezarkę grawerkę z płyty MDF. Miała ona frezować grawerować z dokładnością do 0,5 mm, we wszystkim, w metalach też. Dopiero jak zacząłem z nim korespondencję, przekonałem się, że coś z nim „nie tak” (naciągacz)
Kilka tygodni czytania tego forum i za połowę ceny sam zrobiłem sobie taką maszynę, której szukałem.