Zakup "małego" lasera
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 4
- Kontakt:
Ja akurat nie wiem czemu jestem ignorowany przez Trodata, więc i Trotec mnie olewa, poza tym z COLOP-em pracuję od dwóch lat, więc jakoś tak wyszło, że będę brał laser od nich, a chińczyka oddam za pozostałość rat leasingu (żeby się tylko go pozbyć).
Nie zmienia to faktu, że wszędzie gdzie rozmawiam ze znajomymi z branży odbija się echem powiedzonko "Tanie mięso psy jedzą"... więc czy Trotec, czy VLS, to jednak porządne lasery są i swoje odpracowują z nawiązką. Przynajmniej człowiek normalnie pracuje, a nie tak jak u mnie... znowu coś jest nie tak. Moc stracił, wymieniłem tubę na nową (z marnym efektem). Od 21. grudnia chłopaki na serwisie praktycznie nie pracują, więc dopiero 3. stycznia będę mógł wysłać do nich laser do sprawdzenia. Do mnie nie przyjadą, bo mój laser jest za tani i do takiego nie przyjadą na serwis (nie opłaca im się).
No dobra, potrzebuję też większy i szybszy laser, ale chińczyka już nie wezmę.
Jeśli ktoś uważa, że chińskie są porównywalne z markowymi, to proszę o kontakt, z chęcią się tego mojego pozbędę.
Nie chce ktoś może lasera chińskiego 50W?
275x420 mm maksymalna wielkość ciętego elementu.
Nie zmienia to faktu, że wszędzie gdzie rozmawiam ze znajomymi z branży odbija się echem powiedzonko "Tanie mięso psy jedzą"... więc czy Trotec, czy VLS, to jednak porządne lasery są i swoje odpracowują z nawiązką. Przynajmniej człowiek normalnie pracuje, a nie tak jak u mnie... znowu coś jest nie tak. Moc stracił, wymieniłem tubę na nową (z marnym efektem). Od 21. grudnia chłopaki na serwisie praktycznie nie pracują, więc dopiero 3. stycznia będę mógł wysłać do nich laser do sprawdzenia. Do mnie nie przyjadą, bo mój laser jest za tani i do takiego nie przyjadą na serwis (nie opłaca im się).
Jeśli ktoś uważa, że chińskie są porównywalne z markowymi, to proszę o kontakt, z chęcią się tego mojego pozbędę.
Tagi:
-
- Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)