Jakie parametry ma ten silnik 23KM-K138-P1V
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 1
- Posty: 2
- Rejestracja: 07 sie 2010, 17:34
- Lokalizacja: Katowice
micke40, jaką chcesz uzyskać wydajność prądową? Jak stabilne jest to 40V (bo dla 7824 jest to najwyższe możliwe napięcie, powyżej może się uszkodzić). Inna sprawa, że przy zbiciu 40V na 24 na stabilizatorze przy poborze prądu 1A (max dla niego) musi wytracić się 16W ciepła (16V*1A = 16W), nie wiem, czy to wytrzyma. Osobiście, jeśli miałbym coś takiego zrobić, to użyłbym jakiejś przetwornicy step-down, by straty w postaci ciepła były jak najmniejsze, bo na tym, to frytki będziesz mógł smażyć.
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
- Posty: 2
- Rejestracja: 02 sty 2008, 11:19
- Lokalizacja: chojnice
Silniczki mam takie :
X- 1,2A 5,1V
Y- silnik jak w temacie postu
Z- silniczek 1,0A 5,1V
Zasilanie całości 38,9V, Płyta SSK-MB, oraz 3 sterowniki SSK-B01
[ Dodano: 2010-08-30, 11:28 ]
Potrzebuję jeszcze schematu połączeń silnika : 23LM-C304-43 , 5,1 V , 1,0A , 5,1R-
8 przewodów - pary ? :
czarny-różowy
biały-żółty
pomarańczowy -zielony
niebieski - (ni to brązowy , fiolet, pomarańczowy ?)
Potrzebuje informacji o początkach uzwojeń , ew połączeń do płyty SSK-B01
X- 1,2A 5,1V
Y- silnik jak w temacie postu
Z- silniczek 1,0A 5,1V
Zasilanie całości 38,9V, Płyta SSK-MB, oraz 3 sterowniki SSK-B01
[ Dodano: 2010-08-30, 11:28 ]
Potrzebuję jeszcze schematu połączeń silnika : 23LM-C304-43 , 5,1 V , 1,0A , 5,1R-
8 przewodów - pary ? :
czarny-różowy
biały-żółty
pomarańczowy -zielony
niebieski - (ni to brązowy , fiolet, pomarańczowy ?)
Potrzebuje informacji o początkach uzwojeń , ew połączeń do płyty SSK-B01
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 1
- Posty: 7
- Rejestracja: 07 lis 2010, 19:05
- Lokalizacja: Kalisz
Te oznaczenia prądu UNI-POLAR dotyczą jednej fazy czy dwóch?pabloz90 pisze: UNI-POLAR 3A Torque 149 Oz-Inch 6-wire connection
BI-POLAR 2.1A Torque 177 Oz-Inch 4-wire connection
12 volt to 24volts
Czyli jeżeli steruję silnikiem unipolarnie włączając zawsze dwie sąsiadujące ze sobą fazy to mam mu dać 3A czy 6A ?
Uncje na cal, po przeliczeniu na niutony i metry wyszło mi ze ten silnik ma:zakny pisze: Co oznacza ten parametr Oz-Inch?
Unipolar 144 Oz-Inch = 1.036 Nm
Bipolar 177 Oz-Inch = 1.274 Nm
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 731
- Rejestracja: 01 mar 2008, 18:08
- Lokalizacja: Warszawa
Użyj całych cewek.jarcys pisze:Silnik pracuje u mnie jako unipolarny, jak wcześniej koledzy podali że może pracować jako bipolarny i właśnie myślę o sterowniku bipolarnym i wydaje mi się że ten silnik jest tylko unipolarny . Jeśli się mylę proszę mnie poprawić .
Tak myślę podłączyć by pracował jako silnik bipolarny
Mierzysz pełne cewki. na połowie tez powinno pokazać. Kwestia jak chcesz podłączyć silnik.lopes pisze:Czy powinienem zmierzyć jakiś opór pomiędzy stykami 2a1i3 i pomiędzy 5a4i6 ?
U mnie mierzę tylko opór między 1i3 i 4i6
W dzień obchodź się z żoną jak z przyjacielem, w nocy jak z przyjaciółką.
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 7
- Posty: 271
- Rejestracja: 28 sty 2010, 20:11
- Lokalizacja: 50.290 N 21.430 E
Dzięki podaje jak ma to być tak by inni nie błądzili pozdrawiam

A tutaj wyprowadzenia cewek czyli kolory przwodów

A tutaj wyprowadzenia cewek czyli kolory przwodów
- Załączniki
-
- pap_nmb.pdf
- (4.83 MiB) Pobrany 547 razy
-
- 23KM-K255U.pdf
- (581.65 KiB) Pobrany 493 razy
Ostatnio zmieniony 26 mar 2011, 16:24 przez jarcys, łącznie zmieniany 2 razy.