Witam. Chcę zrobić pionowy transporter (waga z obciążeniem do 15kg), przesuw do 1000mm z niewymagającą dokładnością pozycjonowania ok. 1mm. Jakie rozwiązanie proponujecie?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
Transporter pionowy
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
Jestem laikiem w tym temacie, więc rozwiązanie, nad którym się zastanawiam może być nieodpowiednie, mianowicie: (są to elementy Festo)
1. Śruba pociągowa z łożyskowaniem ślizgowym DMES-40-GF-GK
2. Silnik Servo Lite EMMS-ST-87-M-SE
Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby ktoś ocenił to rozwiązanie.
Pozdrawiam
1. Śruba pociągowa z łożyskowaniem ślizgowym DMES-40-GF-GK
2. Silnik Servo Lite EMMS-ST-87-M-SE
Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby ktoś ocenił to rozwiązanie.
Pozdrawiam
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
witam.
ale - jakie rozwiązanie ?
podałeś jaka śruba i silnik i tyle .
reszta konstrukcji pozostaje tajemnicą .
jakie ( i czy ) prowadnice , czy silnik będzie miał przełożenie , jak to będzie sterowane ( program z pc , plc czy inaczej ) .
prościej by było z silnikiem krokowym - znając skok śruby można ustalić ile kroków na 1mm i tak sterować .
pozdrawiam .
ale - jakie rozwiązanie ?
podałeś jaka śruba i silnik i tyle .
reszta konstrukcji pozostaje tajemnicą .
jakie ( i czy ) prowadnice , czy silnik będzie miał przełożenie , jak to będzie sterowane ( program z pc , plc czy inaczej ) .
prościej by było z silnikiem krokowym - znając skok śruby można ustalić ile kroków na 1mm i tak sterować .
pozdrawiam .
Mane Tekel Fares
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3