POMOCY!! RATUNKU!!

Dyskusje dotyczące spraw związanych z rysunkiem technicznym
Awatar użytkownika

blue_17
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1715
Rejestracja: 16 kwie 2009, 07:55
Lokalizacja: Kraków/Kornatka

#11

Post napisał: blue_17 » 14 sty 2010, 22:03

No dobrze Panowie ja jestem też studentem 1 roku :) więc dam koledze moją wędkę dobra :)

http://www.pkm.edu.pl/

W nas przyszłość (???) :) , a jak nie od starszyzny to od kogo będziemy się uczyć :P

P.S podziękowania dla pomocnych użytkowników i twórców forum :)



Tagi:


upadły_mnich
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1546
Rejestracja: 09 gru 2005, 11:52
Lokalizacja: Lublin

#12

Post napisał: upadły_mnich » 14 sty 2010, 23:41

bez złośliwości bo kolega przegina w drugą stronę.

Zdaję sobie sprawę, że nawet proste informacje są "ciężkie" do znalezienia. Znam to z własnego doświadczenia a i inni też pewnie znają. Kiedyś nie było internetu, nie było forum, allegro....itp..Ciężko się szukało.
Ale kolego nie uwierzysz jak można sie wk...wić na prosty post typu:"jak obliczyć belkę..."
Powiem tak...pół roku temu odpowiedziałem na prośbę o pomoc...
Jak sobie przypomne tamten temat to ...uwierz mi...telepie mnie teraz...post ten został usuniety pewnie na prośbę zadającego pytanie. Ale...uwierz,,ja się czułem jak skopany pies.
To nie jest miłe uczucie...
klient chciał aby mu MMS-ami podsyłać rozwiązania koniecznie na egzaminie 9.00 w poniedziałek... bo sms-y to ma w d...ie i suche wzorki też.
A takiemu delikwentowi nawet "pomógł" ciężko jest wcisnąć. I co? pomagać? Denerwować się? Za co? Że może łaskawie "pomógł "wciśnie?
Starszy konstruktor i kolega z pracy zawsze mi mówił: "jak ktoś jest głąbem to niech płaci- nie ma litości".