Gwintowanie zahartowanego pręta. Wykonanie pierścieni.

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce metalu ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
HeniekL
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 6
Posty: 152
Rejestracja: 03 sie 2009, 12:50
Lokalizacja: Opolskie

#11

Post napisał: HeniekL » 12 sty 2010, 20:25

Ciekawe w jaki sposób w tak małych tłokach, mam na myśli modelarskie silniki, zakładano żeliwne pierścienie? Jakiej były grubości?
Bardzo dziękuję za zainteresowanie tematem i pomoc :smile:



Tagi:

Awatar użytkownika

M 52
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 420
Rejestracja: 29 gru 2007, 21:01
Lokalizacja: Warszawa

#12

Post napisał: M 52 » 12 sty 2010, 22:17

pozdrawiam
Maciek
miłośnik maszyn parowych i silników GAD


mike217
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 3
Posty: 1182
Rejestracja: 23 kwie 2008, 20:56
Lokalizacja: bydgoszcz

#13

Post napisał: mike217 » 13 sty 2010, 15:24

podjade w weekend o modelarni moze ktos z kolegów ma takie tłoki gdzies pomierze Ci te pierścienie.


Autor tematu
HeniekL
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 6
Posty: 152
Rejestracja: 03 sie 2009, 12:50
Lokalizacja: Opolskie

#14

Post napisał: HeniekL » 13 sty 2010, 18:59

Dzięki Kolego Mike217 , chętnie skorzystam z Twojej pomocy.


mike217
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 3
Posty: 1182
Rejestracja: 23 kwie 2008, 20:56
Lokalizacja: bydgoszcz

#15

Post napisał: mike217 » 13 sty 2010, 19:29

Pamietam jak mój kolega własnie ratując taki motorek dorabiał pierścień z żeliwa. Wykozystał jako materiał jakis żeliwny tłok od innego motorka . Tłok był zbliżony średnicą do potrzebnego pierścienia, wytoczył ten pierścień i pamietam, że zakładał do posługując się drewnianymi klinikami, żeby nie porychac tłoka. Dowiem się dokładnie co i jak było. Tez wpadłem w przypadku tej parowej maszynki na pomysł z teflonem bo on dośc dobrze zniesie temperature, uszczelni tez dobrze a co najwazniejsze opory ruchu będa małe.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka metali”