Kolego pukury... oczywiscie nie ma sensu zlecac zrobienie obudowy /wrzeciennika/ jak nie mam wrzeciona. Ten wariant był od dawna, ale wiadomo, ze lepszy byłby oryginalny.
Wrzeciono moze być 28-32 i wadomo ze dostosuje wielkość wrzeciennika do wrzeciona. Zawsze mozna rozwiercić z 28 mm do 30mm.
Nadal szukam....... Mogę kupić fi 35, ale nie chce takiego kolosa.
GDZIE MOZNA KUPIC nowy WRZECIENNIK ???
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 346
- Rejestracja: 06 lut 2006, 12:08
- Lokalizacja: kraków
witam
wrzeciennik zamiast toczyć z całości zrobił bym spawany. Od razu będziesz miał zbiornik oleju i wystarczy zrobić tam pompkę (np jakąś paliwowa mechaniczna ) albo rozbryzgiwacz i już masz rozwiązany problem smarowania. Jaka ma to być tokarka ? Uchwytowa czy chciałbyś również montować kła we wrzeciono ? Tak czy inaczej ułożyskował bym to na dwóch łożyskach skośnych kulkowych przy czym to od strony uchwytu dał bym większe. Jeżeli chcesz to zrobić bezkompromisowo i porządnie to 2000 lekką ręką musisz wydać o ile nie masz warunków by zrobić to u siebie.
wrzeciennik zamiast toczyć z całości zrobił bym spawany. Od razu będziesz miał zbiornik oleju i wystarczy zrobić tam pompkę (np jakąś paliwowa mechaniczna ) albo rozbryzgiwacz i już masz rozwiązany problem smarowania. Jaka ma to być tokarka ? Uchwytowa czy chciałbyś również montować kła we wrzeciono ? Tak czy inaczej ułożyskował bym to na dwóch łożyskach skośnych kulkowych przy czym to od strony uchwytu dał bym większe. Jeżeli chcesz to zrobić bezkompromisowo i porządnie to 2000 lekką ręką musisz wydać o ile nie masz warunków by zrobić to u siebie.