Poltech - Podejście firmy do reklamacji zakupionego towaru

Dyskusje na temat przesuwu liniowego stosowanego w maszynach

Autor tematu
adamscoot
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 4
Rejestracja: 21 gru 2011, 18:46
Lokalizacja: net

Poltech - Podejście firmy do reklamacji zakupionego towaru

#1

Post napisał: adamscoot » 24 lip 2013, 15:08

Pozwalam sobie zamieścić przebieg reklamacji i przedstawić podejście sprzedającego tj. Poltech do własnej oceny szanownych forumowiczów.

Dnia 25.06.2013 zakupiłem na aukcji (3304210345) wałek liniowy fi 20 mm L=1500mm prowadnica - CNC.

Na poniższych zdjęciach przedstawiam zakupiony i otrzymany wałek z powyższej firmy.




Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Po zerowym kontakcie rozpocząłem spór Allegro.

PRZEBIEG SPORU: w załączniku plik .pdf
Załączniki
poltech.pdf
(79.53 KiB) Pobrany 490 razy



Tagi:

Awatar użytkownika

tuxcnc
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 7861
Rejestracja: 26 lut 2011, 23:24
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Poltech - Podejście firmy do reklamacji zakupionego towa

#2

Post napisał: tuxcnc » 24 lip 2013, 17:49

adamscoot pisze:Po zerowym kontakcie rozpocząłem spór Allegro.
Kupowałem w Poltechu i akurat towar był dobrej jakości, nie ważne - mogłem mieć szczęście.
Natomiast w ten "zerowy kontakt" nie mogę uwierzyć, zawsze mi odpowiadali, nawet jak próbowałem wytargować nierealną cenę ...

.


balbin
Stały bywalec (min. 70)
Stały bywalec (min. 70)
Posty w temacie: 1
Posty: 71
Rejestracja: 05 gru 2012, 09:56
Lokalizacja: cnc

Re: Poltech - Podejście firmy do reklamacji zakupionego towa

#3

Post napisał: balbin » 24 lip 2013, 18:26

tuxcnc pisze:Kupowałem w Poltechu i akurat towar był dobrej jakości, nie ważne - mogłem mieć szczęście.Natomiast w ten "zerowy kontakt" nie mogę uwierzyć, zawsze mi odpowiadali, nawet jak próbowałem wytargować nierealną cenę ...
A masz tam szwagra czy wuja albo...? :mrgreen:





.


dance1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 3094
Rejestracja: 11 mar 2007, 22:42
Lokalizacja: G-G

#4

Post napisał: dance1 » 24 lip 2013, 19:48

"Kupowałem w Poltechu i akurat towar był dobrej jakośc"
- albo masz "inne" wymagania, albo dużo szczęścia.
W reklamację się nie bawiłem bo koszta by mi cenę towaru przewyższyły, wiem jedno, już w tej firmie nie kupię.
Ja w 0 kontakt przez tel. wierzę, z własnej skóry :???:
Odbywało się to na zasadzie, dzwonię, proszę czekać i koniec.
Może coś z linią, nie wiem.


Zbych07
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1479
Rejestracja: 21 cze 2006, 23:26
Lokalizacja: Pruszków

Re: Poltech - Podejście firmy do reklamacji zakupionego towa

#5

Post napisał: Zbych07 » 24 lip 2013, 19:55

adamscoot pisze:Pozwalam sobie zamieścić przebieg reklamacji i przedstawić podejście sprzedającego tj. Poltech do własnej oceny szanownych forumowiczów.

Po zerowym kontakcie rozpocząłem spór Allegro.

PRZEBIEG SPORU: w załączniku plik .pdf
Jeśli towar jest wadliwy trzeba dochodzić swoich praw, ale trzeba robi to dobrze.

Ja też nie rozumiem określenia po zerowym kontakcie tym bardziej, że w załączonym PDF-ie czytamy :
"Przed rozpoczęciem sporu próbowałem skontaktować się telefonicznie ze sprzedającym bez żadnego rezultatu"

Z całym szacunkiem ale rozmowa telefoniczna, która się nie odbyła czyli w istocie nie przekroczyła fazy zamysłu, nie stanowi żadnego dowodu.
Ponadto zgodnie z regulaminem Allegro spór musi być poprzedzony trzema emaliami wysłanymi do "drugiej strony" w odstępach ( jeśli dobrze pamiętam ) minimum 48 godzin.
Dowodem jest to co jest na piśmie - dzwoniłem, mówiłem - to tylko słowa. W sytuacji sporu stawia to nas na bardzo słabej pozycji ---> słowo przeciw słowu , należy tego unikać.

Czasem to "druga strona" dzwoni i .... gada jakieś pierdoły z których nic nie wynika ( chce mieć dowód, że chciała wszystko załatwić ale nie było dobrej woli z mojej strony) .
Moja reakcja w takiej sytuacji ... pismo zaczynające się od :
W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej z dnia xxxxx godzina xxxxx ..... - i w efekcie, to ja mam kolejny dowód w ręku i wymykam się drugiej stronie z sytuacji ulubionej np. przez "papugi" - słowo przeciwko słowu

Życzę powodzenia w egzekwowaniu swoich praw.


friko
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 281
Rejestracja: 23 lut 2012, 10:17

#6

Post napisał: friko » 24 lip 2013, 21:03

Dobrze,że adamscoot podaje szczegóły(oby więcej normalnych tak robiło!).
Mózg ma każdy, rozum nie...i jak ktoś chce się bawić w filozofie, procesy, pyskówki, wywiady i tracić kasę, czas i nerwy...to jego wybór!

Ktoś powiedział: „Denerwować się, to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.”

Opinia o firmie to referencje, które normalni biorą pod uwagę w swoich poczynaniach biznesowych, bo nie każdy ma ochotę i nie każdego stać na harcerskie zabawy w podchody i zabawę w berka.

Mądra zasada w biznesie firmy : jak masz pretensje i krytyczne uwagi-powiedz to mnie. Jak jesteś zadowolony - to powiedz to innym!
A firma, która nie dba o swoją dobrą opinię na rynku i Klientów ma w.....szybko skończy działalność, dlatego potrzebne jest dzielenie się negatywnymi uwagami...dla naszego dobra.


ezbig
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 3
Posty: 2103
Rejestracja: 07 lip 2006, 00:31
Lokalizacja: mazowieckie

#7

Post napisał: ezbig » 24 lip 2013, 22:10

No nie wiem ja się na poltech-u nigdy jeszcze nie przejechałem. Kupujesz towar przez internet od firmy więc nie rozumiem twojego problemu. Informujesz w ciągu 10 dni, że odstępujesz od umowy. Możesz podać co ci się nie podoba w towarze (choć nie masz takiego obowiązku). Odsyłasz towar w ciągu 14 dni od informacji o odstąpieniu. Sprzedawca sam ci sugeruje takie rozwiązanie. Nikt nie każe wysyłać tego kurierem, możesz pocztą (ale to może też drogo wyjść). Jest google, hasło "tani kurier" i masz całą listę firm, które załatwią ci przesyłkę bez umowy w cenie jaką ciężko byłoby ci wynegocjować, nawet gdybyś prowadził sklep internetowy. Ja korzystałem wielokrotnie z "furgonetki", "pack4you" i te firmy mogę polecić. To jest reklama czy antyreklama poltech-u? - bo ze zdjęć wynika, że antyreklama, ale z treści pdf-a to chyba jednak reklama ;).

Tak na marginesie, to nie zdarzyło ci się bubla kupić w normalnym sklepie? Nie oczekujmy cudów po sprzedaży internetowej, po drugiej stronie też pracują ludzie. :neutral:


oprawcafotografii
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 6105
Rejestracja: 29 kwie 2009, 10:11
Lokalizacja: Kraków / Jaworzno / Kopanka

#8

Post napisał: oprawcafotografii » 25 lip 2013, 07:34

O, wreszcie glos rozsadku :)

q


Cire
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Posty w temacie: 2
Posty: 25
Rejestracja: 13 maja 2013, 16:48
Lokalizacja: Suwałki

#9

Post napisał: Cire » 26 maja 2015, 23:48

Odgrzebię wątek - czy ten sklep jeszcze żyje czy to już trup ?
Niedawno zrobiłem zamówienie przez ich stronę - dostałem maila żeby poczekać na potwierdzenie - się nie doczekałem.
Wczoraj rano napisałem maila z listą przedmiotów które chciałem zamówić - zero odpowiedzi.
Niestety w godzinach 9-15 pracuję i nie mogę wisieć u nich na słuchawce dyktować co chcę kupić.
Jak inaczej mogę to zrobić ?
Porażka :shock:


atom1477
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 2789
Rejestracja: 21 kwie 2011, 10:58
Lokalizacja: ::

#10

Post napisał: atom1477 » 27 maja 2015, 14:35

Zamawiałem i nich jakiś dłuższy czas temu (ze 3 miesiące) i odpisywali na maile.
Ale nie od razu. Czas reakcji to nawet kilka dni.
Dobrze jest zaznaczyć przy wysyłaniu pierwszego maila opcję "żądaj potwierdzenia przeczytania".
Bo inaczej nie wiadomo czy ktoś w ogóle widział tego maila (i po protu go olał).

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Prowadnice - Technika Przesuwu Liniowego”