Polerowanie otworu w blacie granitowym

Dyskusje dotyczące obróbki kamienia, szkła, itp.

Autor tematu
kazik303
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 2
Rejestracja: 15 lip 2017, 20:21
Lokalizacja: Sieradz

Polerowanie otworu w blacie granitowym

#1

Post napisał: kazik303 » 23 lis 2017, 17:57

Witam
Pracuje w firmie która zajmuje się produkcją elementów granitowych, moja maszyna to ravelli teorema xb, postprocesor wcam2k , problem polega na polerowaniu małych narozników, tzn promień mniejszy od 40mm,
zakupiliśmy w firmie adi frezy do polerowania o średnicy 10mm, zarzekali się że będzie ok, ale wychodzi jak zawsze, czy ktoś z szanownych specjalistów miał podobny problem, i znalazł na to sposób??
Z góry dziękuje za odpowiedz.




darkghoust
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 229
Rejestracja: 22 kwie 2007, 11:15
Lokalizacja: Cięćk/Hull UK

Re: Polerowanie otworu w blacie granitowym

#2

Post napisał: darkghoust » 19 lis 2018, 12:11

Polerowanie ręczne. Nic innego nie wymyślisz. Jak masz frez 10mm to r narożna ile może być mniejsze niż min 11mm inaczej popalisz narzędzia
Lubię duże zabawki. Obecnie SCM Chronos HT
Uwaga dyslektyk!!!
Bój sie dwumasa!!!!!! Podobno zjada dzieci, a z kości wysysa szpik

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka kamienia”