Ploter Laserowy 2H 60W Z Firmy Wimarex

Pomoc w zakupie sprzętu

Wycinarki i grawerki laserowe oraz ogólne dyskusje dotyczące laserów

Autor tematu
Siwy1991
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 0
Rejestracja: 23 lis 2017, 10:37

Ploter Laserowy 2H 60W Z Firmy Wimarex

#1

Post napisał: Siwy1991 » 23 lis 2017, 10:53

Witam wszystkich, chciałbym zacząć pracę z laserem z firmy Wimarex, za ploter dwugłowicowy 2x60w cena 27.900 poniżej link:
https://wimarex.pl/SF_2_head.html

Chciałbym poznać opinie czy warto go kupić czy może polecacie inne firmy? Co mógłbym na nim wykonywać oraz czy jest precyzyjny np. grawerowanie w blaszce zdjęcia etc. ma możliwość założenie laseru o mocy 130w.

Zaznaczam że jestem laikiem w tej dziedzinie i każda informacja mi pomoże.



Awatar użytkownika

abyss
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 503
Rejestracja: 06 maja 2005, 23:13
Lokalizacja: Irlandia

Re: Ploter Laserowy 2H 60W Z Firmy Wimarex

#2

Post napisał: abyss » 24 lis 2017, 01:34

Z laserami CO2 60W możesz ciąć sklejkę 3mm topolową, brzozową, papier, cienkie plexi (2-3mm). To typowa maszyna do małej produkcji. O grawerowaniu blachy - zapomnij (chyba - że farbę na niej a nie blachę). Z 130W to samo, tyle, że sklejki do gdzieś max 10mm albo bardzo szybko cieńsze.


Autor tematu
Siwy1991
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 0
Rejestracja: 23 lis 2017, 10:37

Re: Ploter Laserowy 2H 60W Z Firmy Wimarex

#3

Post napisał: Siwy1991 » 24 lis 2017, 11:37

Dzięki za odpowiedź myślałem że może uda się grawerować na płytkach srebrnych... a jaką maszynę byś polecił do 30000tyś. ? Ta którą chcę zakupić jest z firmy SENFENG

Awatar użytkownika

abyss
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 503
Rejestracja: 06 maja 2005, 23:13
Lokalizacja: Irlandia