Aloha
Sqnek pisze:jedyna funkcja umożliwiająca ruch przyrostowy to Plane Relative, czy mówimy o tym
Tak, o tą funkcję mi chodziło, z jednym zastrzeżeniem: nie ruch przyrostowy a obrót przyrostowy - płaszczyzny roboczej (bazy detalu).
Sqnek pisze:Dzisiaj okazało się że symulacja mojego programu na maszynie nie pokazała nic poza pierwszym otworem, zdecydowałem więc nie próbować tego nawet odpracowywać.
Hint: położenie detalu w przestrzeni roboczej maszyny - istotne przy ruchach osiami rzeczywistymi maszyny.
Steryd pisze:natomiast musisz pamiętać o wyzerowaniu przesunięcia punktu zerOwego,
Nie tak do końca. Wszystko zależy od tego jak zwymiarowany jest rysunek. Czasami łatwiej jest najpierw przesunąć a później obrócić.
Steryd pisze:wiercenia dałbym o promień walca nad zerem
Osobiście unikam tego jak ognia. Zawsze stosuję zasadę, że Z=0 to najwyższy punkt detalu.
Pozdrawiam.
Live long and prosper.