Obróbka narożników szkła

Dyskusje dotyczące obróbki kamienia, szkła, itp.

Autor tematu
marcinmarcin007
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 7
Rejestracja: 11 maja 2011, 23:33
Lokalizacja: wlkp

Obróbka narożników szkła

#1

Post napisał: marcinmarcin007 » 11 paź 2013, 13:20

Witam wszystkich, przeglądałem forum i nie moge znaleźć rozwiązania mojego problemu więc może ktoś ma pomysł jak moge sobie poradzić z moim problemem.
Mianowicie mam element szklany (szkło 3mm) oszlifowany z każdej strony o wymiarach około 350x550 i potrzebuję oszlifować narożniki na promień R=4mm gdyby to było tylko kilka sztuk to zrobiłbym to ręcznie, niestety mam tego naprawdę duże ilości i poszukuję sposobu na oszlifowanie tego maszynowo, czy ma ktoś może jakiś pomysł jak można szlifować takie narożniki?

Pozdrawiam



Tagi:


dance1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 3083
Rejestracja: 11 mar 2007, 22:42
Lokalizacja: G-G

#2

Post napisał: dance1 » 11 paź 2013, 17:24

Kupić maszynę taką jak tu lub podobną:
http://www.meccanicacambi.it/inglese/pr ... a.php?id=9

Tu używana:
http://www.multiglass.pl/lmu.html

Kupić cnc lub zlecić. (wiem cnc to przesada do takiej roboty, ja tylko podaję rozwiązania :wink:)
Zbudować maszynkę samemu.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka kamienia”