Kierunek rozwoju kariery zawodowej

Tu można porozmawiać na dowolny temat nie koniecznie związany z tematyką maszyn i CNC

Autor tematu
krokodylan
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 05 gru 2019, 18:45

Kierunek rozwoju kariery zawodowej

#1

Post napisał: krokodylan » 05 gru 2019, 19:03

Cześć! Potrzebuję do dyskusji ludzi z branży i trafiłem w końcu na Wasze forum, witajcie!
Jestem od 3 lat operatorem/programistą/technologiem w zakładzie meblowym. Najwięcej programuje i operuje na Felderze Format 4. Mam pod sobą jeszcze starego SCM'a(jakiś Author, lata 90) i dość świeżego SCM'a bodajże CX100. Jestem w tej firmie odpowiedzialny praktycznie za każdy otwór, wprowadzam im nowe produkty, kontroluje frezy, instaluje nowe, bardzo dużo przy tym wiercę jednocześnie programując. Chyba nie powiem ile zarabiam, przy dwóch sobotach w miesiącu chyba tyle samo zarobiłbym w Lidlu.
Od jakiegoś czasu planuję rozwijać się dalej. Bardzo dużo nauczyłem się tutaj sam, na początku tylko wierciłem, po pół roku sam pisałem programy. Z każdym miesiącem poziom trudności wzrastał, wprowadzałem tam rzeczy których w historii zakładu zrobić nikt nie potrafił. Czuję się w tym bardzo dobrze. Chcę programować więcej, lepiej i za lepszą kasą z perspektywą rozwoju. Nie mam pojęcia czy nie oceniam siebie zbyt wysoko ale chce zapytać Was o kierunek rozwoju takiej osoby jak ja. Od jakiegoś czasu przyglądam się programowi AutoCad i tworzenie w nim jara mnie jeszcze bardziej. Czy rozwijanie projektowania CAD będzie dla mnie dobrym kierunkiem? Czy zostać w branży meblowej? Bardzo chciałbym robić coraz trudniejsze rzeczy i nadal się rozwijać. Jeśli macie jakieś pomysły,sugestie, zapraszam do dyskusji! Jak trzeba to zamieszczę co dokładnie tutaj wykonuje




zibi
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1279
Rejestracja: 24 lut 2007, 15:20
Lokalizacja: podkarpackie