Jaki falownik do amatorskiej frezarki

Dyskusje dotyczące silników elektrycznych i falowników.

Autor tematu
staneley
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 6
Posty: 123
Rejestracja: 16 paź 2018, 22:00

Jaki falownik do amatorskiej frezarki

#1

Post napisał: staneley » 22 mar 2021, 21:35

Potrzebny mi falownik do mojej frezarki ,którą buduję. Silnik 1 kW , wrzeciono wolnoobrotowe . Nie znam się na falownikach ale słyszałem ,że wektorowy będzie lepszy bo silnik zachowa moment obrotowy przy niskich obrotach . Znalazłem taki falownik , Obrazek
W opisie jest słowo wektor , co bu sugerowało ,że jest to falownik wektorowy, jest w przystępnej cenie i ma zdejmowany panel , który będę mógł umieścić na pulpicie .
Co myślicie o tym falowniku , czy będzie współpracował z płytą SSKMB2 , czy będzie można załączać obroty prawe i lewe G kodem? Nie wiem czy jest do niego szczegółowa instrukcja , zadałem pytanie sprzedającemu jeszcze mi nie odpowiedział.




amator7
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 2
Posty: 915
Rejestracja: 16 wrz 2016, 17:37
Lokalizacja: centrum obróbcze

Re: Jaki falownik do amatorskiej frezarki

#2

Post napisał: amator7 » 24 mar 2021, 14:03

Zdecydowałeś się na zakup?
Dowiedziałeś się czegoś więcej na ten temat?
Nie negocjuje na rozsądnych warunkach z ludźmi, którzy zamierzają mnie pozbawić prawa do rozsądku.


Autor tematu
staneley
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 6
Posty: 123
Rejestracja: 16 paź 2018, 22:00

Re: Jaki falownik do amatorskiej frezarki

#3

Post napisał: staneley » 25 mar 2021, 09:23

Raczej go nie kupię. To jakiś chiński sklep na allegro jest od 5 miesięcy. Instrukcja po angielsku i chińsku. Chyba jednak kupię jednofazowy wektorowy na aliexpres z lepszym opisem . Cenowo wyjdźcie podobnie, a jak nie pójdzie na cło to będzie taniej. Ten z allegro to kupowanie kota w worku. Jak coś zamówię to napiszę.


Rybiarz