Jaka jest różnica w oznaczeniu soczewki SR-26 a WP-26 ?

Spawalnictwo i obróbka cieplna

Autor tematu
bolek75
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 5
Rejestracja: 24 paź 2016, 20:04
Lokalizacja: okolice Szczecin

Jaka jest różnica w oznaczeniu soczewki SR-26 a WP-26 ?

#1

Post napisał: bolek75 » 27 maja 2018, 18:29

Jestem początkującym spawaczem. Chciałbym zakupić soczewkę gazową do TIG-a. Jedne soczewki są oznaczone SR-26 (na allegro) a inne WP-26 (na alliexpres). Czy jest między nimi jakaś różnica ?



Awatar użytkownika

Vagabundo
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 106
Rejestracja: 29 sty 2013, 16:43
Lokalizacja: szukam jakiegoś nowego w 2018

Re: Jaka jest różnica w oznaczeniu soczewki SR-26 a WP-26 ?

#2

Post napisał: Vagabundo » 28 maja 2018, 23:51

A przypadkiem WP26 nie jest po prostu oznaczeniem samego korpusu palnika (czyli części - bo korpus ewentualnie można wymienić), czyli części który można używać w przewodzie spawalniczym Sr-26 i nie tylko tego przewodu... czyli w sumie to by było bez różnicy.

Inna kwestia, właściwie czemu chcesz to kupić z Ali... w sumie to by się opłacało przy dużym zużyciu, jak materiały ścierne, wiertła itd... w sumie soczewki i ceramki, łączniki zaciskowe, prądowe są raczej nie drogie w sklepach spawalniczych. Pomijam Castoramę, tam to drogo kosztuje. Raczej przy normalnym użytkowaniu i nie spawaniu brudnych elementów to się od tak nie zużywa...
Adam - podobno czasem i spawacz...

Jestem przedstawicielem chaosu.
I wiesz, co jest najważniejsze w chaosie?
Jest sprawiedliwy...- Joker


Autor tematu
bolek75
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 5
Rejestracja: 24 paź 2016, 20:04
Lokalizacja: okolice Szczecin

Re: Jaka jest różnica w oznaczeniu soczewki SR-26 a WP-26 ?

#3

Post napisał: bolek75 » 29 maja 2018, 19:02