Haas VF3 Os "Z" ustawienie
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
- Posty w temacie: 1
Haas VF3 Os "Z" ustawienie
Witam Panowie! Moze ktos pomoc jak ustawic os"Z" Pracuje na Haasach i troche pojecia o ustawianiu i programowaniu mam, ale jestem samoukiem , teraz firma kupila Haas VF3 4 osie, troche ja podremontowali bo nowa nie jest, rocznik bodajze 2005, teraz mam pytanie zeby nie kombinowac jakos pod gorke i nie narobic sobie za duzo pracy, kupilismy oprawki i chcialbym ustawic narzedzia, jak to rozsadnie zaczac? na przyklad w g54 ustawie sobie wysokosc z, a potem do tego narzedzia , tylko jak ustawic pierwsza baze ? zmierzyc odleglosc wrzeciona do stołu, czy jakos inaczej kombinowac. Zapewne to prroste, ale jak do tej pory na Haas VF1 na krtorym pracuje mialem wszystko ustawione , teraz tylko sobie mierze narzedzia. dzieki za pomoc
-
- Moderator
-
Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 2
Re: Haas VF3 Os "Z" ustawienie
Długość wpisać 0 (offset narzędzia)obas32 pisze: ↑29 kwie 2018, 16:41.... teraz mam pytanie zeby nie kombinowac jakos pod gorke i nie narobic sobie za duzo pracy, kupilismy oprawki i chcialbym ustawic narzedzia, jak to rozsadnie zaczac? na przyklad w g54 ustawie sobie wysokosc z, a potem do tego narzedzia , tylko jak ustawic pierwsza baze ? .....
Przejść na G54 ,,Z'' , dotknąć wierzch materiału i kliknąć PART ZERO SET
Mariusz.
Pomagam w:
HAAS - frezarki, tokarki
HAAS - frezarki, tokarki
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Kontakt:
Przydatne i wygodne byłoby mieć sondę 3d i zrobić tj. WZÓR pisze.
W-T-C ®
https://1drv.ms/f/s!AoMcp_0y4nYkb5WJ3UtJdxSjqTE?e=hoESQ2
https://1drv.ms/f/s!AoMcp_0y4nYkb5WJ3UtJdxSjqTE?e=hoESQ2
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Ja mam plytke 100mm. Klade na stole. Mierze czujnikiem odleglosc zerowej powierzchni na detalu od tej plyki i wprowadzam ja jako Z0 w G54 lub inne.( uwaga nie pomylic z+ lub z-!!!!). Do tej plytki ustawiam nastepnie wszystkie narzedzia zerujac przez TOOL MESSURE.