Gwint w suwaku formującym

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce metalu ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
rudolf26
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Posty w temacie: 2
Posty: 62
Rejestracja: 22 mar 2007, 22:09
Lokalizacja: Płock

Gwint w suwaku formującym

#1

Post napisał: rudolf26 » 09 lis 2019, 20:55

Podpowie ktoś jak sprawnie wykonać gwint M24 w suwaku formującym (stal WCL ulepszona cieplnmie 40 - 45HRC). Rysunek przedstawia odlany detal z gwintem zewnętrznym. W suwaku będzie do wykonania gwint wewnętrzny o takim samym kształcie (odbicie detalu - gniazdo formujące)

Obrazek




orion32
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 375
Rejestracja: 18 kwie 2017, 21:55

Re: Gwint w suwaku formującym

#2

Post napisał: orion32 » 09 lis 2019, 21:28

Wydrążyć.


Autor tematu
rudolf26
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Posty w temacie: 2
Posty: 62
Rejestracja: 22 mar 2007, 22:09
Lokalizacja: Płock

Re: Gwint w suwaku formującym

#3

Post napisał: rudolf26 » 09 lis 2019, 21:43

Drążenie zbyt długo trwa.


orion32
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 375
Rejestracja: 18 kwie 2017, 21:55

Re: Gwint w suwaku formującym

#4

Post napisał: orion32 » 09 lis 2019, 22:35

Nie robisz tego za 5 zł.Innej metody nie znam,Chyba ,że gwint i wstawki,ale do odlewania, marnie to widzę.

Dodane 36 minuty 57 sekundy:
Jest jeszcze možliwiść wykonania laserem,ale czy bedzie szybciej /taniej nie wirm i nie wiem jak wpłynie na twardość powierzchni.Wiem ,kto ma taki laser ,ale nie robi usług na zewnątrz,bo swoją tobotę ledwo przerabia.Obrabiają kształtowo węglik spiekany.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka metali”