gięcie blaszki w łuk jaki sposób najlepszy

Prasy, gilotyny, krawędziówki, tłoczniki i wykrojniki, etc...

Autor tematu
8zaxior8
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 1
Posty: 35
Rejestracja: 27 sie 2011, 20:04
Lokalizacja: Wieluń

gięcie blaszki w łuk jaki sposób najlepszy

#1

Post napisał: 8zaxior8 » 27 kwie 2015, 20:48

Witam, mam pewien problem. Mianowicie mam blaszkę o wymiarach 37x140 mm i grubości 0,7 mm i potrzebuję ją zagiąć w łuk o promieniu 32 mm wzdłuż krótszej krawędzi. Problem polega na tym że muszę tak zagiąć 300 tys. sztuk.

Chciałem zautomatyzować proces i próbowałem zrobić podajnik do którego wkłada się pakiet blaszek a nuż(popychacz) wysuwa jedną blaszkę od spodu do matrycy na prasie ale ten pomysł nie wypalił ponieważ blaszki są dość cienkie i pojawiały się problemy z podawaniem ich do matrycy. Albo nuż nie zabierał blaszki albo zabierał dwie i wszystko się zacinało. Może ktoś podpowie inne rozwiązanie jak można zrobić to szybko i w miarę tanio.

Myślałem o formowaniu tych blaszek za pomocą rolek ale na ten temat nie mam żadnego pojęcia. Może ktoś kto ma styczność z takim rodzajem obróbki się wypowie co o tym myśli. A może macie jeszcze jakieś inne pomysły. Pozdrawiam



Tagi:

Awatar użytkownika

maz
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 879
Rejestracja: 20 cze 2007, 21:55
Lokalizacja: Blachownia
Kontakt:

#2

Post napisał: maz » 05 maja 2015, 15:43

Witam, proszę o kontakt, coś poradzę, ewentualnie zapraszam do siebie, bo niedaleko ;)
Kazde parametry sa idealne, czasami tylko narzedzia sa malo wytrzymale :-)
Kazdy wymiar da sie osiagnac, czasami wystaczy docisnac mocniej urzadzenie pomiarowe ;-)

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka plastyczna”