Frezowanie włókna szklanego ?FR4 , durastone ,durapol

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce tworzyw sztucznych ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
Darekkk24
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 1
Posty: 19
Rejestracja: 24 sty 2011, 16:21
Lokalizacja: B-stok

Frezowanie włókna szklanego ?FR4 , durastone ,durapol

#1

Post napisał: Darekkk24 » 22 mar 2013, 09:53

Witam mam problem z doborem odpowiednich frezów do materiałów typu FR4 , durastone ,durapol . Proszę o pomoc + parametry



Tagi:

Awatar użytkownika

rockykon
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 917
Rejestracja: 13 maja 2005, 22:24
Lokalizacja: Wawa

#2

Post napisał: rockykon » 22 mar 2013, 10:27

szukaj frezów do PCB


SkyLOT
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 158
Rejestracja: 01 gru 2012, 12:32
Lokalizacja: Rabka-Zdrój
Kontakt:

#3

Post napisał: SkyLOT » 26 mar 2013, 23:53

Ja na przykład używam do frezowania laminatu szklano-epoksydowego 1,5mm takich frezów.
http://youtu.be/zvnoGU8ihSQ
Załączniki
frez_1.JPG
frez_1.JPG (48.62 KiB) Przejrzano 2982 razy
frez_0.JPG
frez_0.JPG (22.71 KiB) Przejrzano 2998 razy
Pozdrawiam, Jasiek


marcinS1976
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 3
Rejestracja: 18 mar 2020, 14:09

Re: Frezowanie włókna szklanego ?FR4 , durastone ,durapol

#4

Post napisał: marcinS1976 » 21 sty 2021, 14:45

Witam kolegów podepnę się pod FR4 ......
mianowicie mam problem z małymi elementami 24x20mm w kształcie U- frez 3.18 wyrywa przy końcu zostawiając ząb (obroty 24K wejście 0,6K posów 1200) a frez 1.5mm łamie się na wejściu .....
Jestem młodym frezerem od którego dużo się wymaga
podpowiedzcie coś


oprawcafotografii
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 6134
Rejestracja: 29 kwie 2009, 10:11
Lokalizacja: Kraków / Jaworzno / Kopanka

Re: Frezowanie włókna szklanego ?FR4 , durastone ,durapol

#5

Post napisał: oprawcafotografii » 21 sty 2021, 16:31

Jeśli frez łamie Ci się od razu na początku to znaczy, że po prostu parametry są zbyt wysokie...

q
„Największym wrogiem wolności jest najedzony niewolnik.”

Awatar użytkownika

Butler
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 722
Rejestracja: 07 mar 2018, 16:54
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Frezowanie włókna szklanego ?FR4 , durastone ,durapol

#6

Post napisał: Butler » 21 sty 2021, 22:27

Jak łamie przy wyjściu to zostaw mostki i powyłamuj elementy na końcu z formatki. Dwa ruchy pilnikem i gotowe. 4 lata pracowałem przy frezowaniu obwodów w TS. Dbaj o wyciąg lub wydmuchuj wióry. Standardowo używaliśmy frezów 2,0 na trzpieniu 3.175 (1/8 cala). Obroty 16k.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka tworzyw sztucznych”