Frezowanie w aluminium

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce metalu ręcznej jak i za pomocą CNC
Awatar użytkownika

WZÓR
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 6554
Rejestracja: 01 sty 2009, 20:01
Lokalizacja: Oława

#11

Post napisał: WZÓR » 27 sie 2017, 13:11

spebik pisze: .... , a co z otworami o większej średnicy?
Jak będziesz jechał spokojnie to nie widzę problemu.
Frezy o ,, większej średnicy" to nie ø4 i nie będzie ich tak odpychać.

P.s.
Frezy dwupiórowe zmień na trzy / czteropiórowe - będziesz miał lepsze efekty.

Mariusz.



Tagi:


kamil_rc
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 128
Rejestracja: 27 gru 2008, 11:33
Lokalizacja: Wadowice

#12

Post napisał: kamil_rc » 27 sie 2017, 16:33

zrób otwór w "minusie" czyli np 5.8mm i dodaj obróbkę wykańczającą. Wtedy zjeżdżasz na całą głębokość otworu i frezujesz na wolnym posuwie z interpolacji:) Musi działać:)
Pozdrawiam Kamil

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka metali”