FREZOWANIE plexi/akryl

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce tworzyw sztucznych ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
konstruktor2000
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 1
Posty: 10
Rejestracja: 11 sty 2017, 20:34
Lokalizacja: Rzeszow

FREZOWANIE plexi/akryl

#1

Post napisał: konstruktor2000 » 06 mar 2019, 16:29

Witam potrzebuje wyfrezować element powiedzmy w kształcie klosza/kostka , tylko pytanie jakiego materiału i czy wgl. sie da aby po obróbce na frezarca CnC dalo sie wypolerowac powierzchnie aby byla przezroczysta, ? moze ktos cos doradzi



Zgłoszenia konkursowe


kubus838
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1932
Rejestracja: 06 lip 2009, 14:52
Lokalizacja: Mszczonów

Re: FREZOWANIE plexi/akryl

#2

Post napisał: kubus838 » 11 mar 2019, 10:36

Witam

Oczywiście chodzi aby powierzchnia frezowana była wypolerowana. Do takiej operacji należy użyć palnika np tlen propan. Płomień z palnika należy przesuwać po powierzchni frezowanej do momentu aż powierzchnia stanie się idealnie przezroczysta.

robert


dasza77
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 919
Rejestracja: 14 maja 2006, 17:34
Lokalizacja: Ełk

Re: FREZOWANIE plexi/akryl

#3

Post napisał: dasza77 » 11 mar 2019, 10:45

Pasta polerska na filcu. Jak nie masz pasty, to spróbuj pastą do zębów a następnie np. mleczkiem do nabłyszczania i konserwacji karoserii.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka tworzyw sztucznych”