Frezowanie piaskowca

Dyskusje dotyczące obróbki kamienia, szkła, itp.
Awatar użytkownika

Autor tematu
elofura
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 239
Rejestracja: 16 lut 2010, 14:49
Lokalizacja: Jacentów

Frezowanie piaskowca

#1

Post napisał: elofura » 09 wrz 2015, 14:21

Cześć, zakupiłem frezy z nasypem diamentowym fi 6 mm Link Podpowie ktoś jakie parametry w obróbce napisu na piaskowcu? Wiem że dużo wody. Może ktoś już przerabiał temat z kamieniami.


Zaczynam przygodę.

Tagi:


peritus
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1279
Rejestracja: 18 maja 2012, 15:02

Re: Frezowanie piaskowca

#2

Post napisał: peritus » 09 wrz 2015, 16:06

elofura pisze:Może ktoś już przerabiał temat z kamieniami.
Może kolega zapyta również tutaj:
http://forum.swiat-kamienia.pl/viewtopic.php?f=3&t=66


dance1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 3083
Rejestracja: 11 mar 2007, 22:42
Lokalizacja: G-G

#3

Post napisał: dance1 » 09 wrz 2015, 19:06

nie wygląda na frez przeznaczony do kamienia, nasypu z diamentu także wiele nie widać, chcesz nim grawerować napisy czy wycinać? frez ten z grawerowaniem w kamieniu nie ma nic wspólnego.
Frezy przeznaczone do kamienia to obroty 10-15k, dużo wody, do wycinania w kamieniu bez chłodzenia wewnętrznego zapomnij.
I don't like principles, I prefer prejudices

Awatar użytkownika

Autor tematu
elofura
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 239
Rejestracja: 16 lut 2010, 14:49
Lokalizacja: Jacentów

#4

Post napisał: elofura » 10 wrz 2015, 09:32

Chce wyryć sam napis w kamieniu nr domu i miejscowość. Piaskowiec jest w miarę miękki. Robie to dla siebie więc nie zależy mi na szybkości itp. Coś tak jak tu:

Obrazek

Krawędzie zew. wg. krawędzi kamienia. Nie będą frezowane.
Zaczynam przygodę.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka kamienia”