Frezowanie nuty w stali nierdzewnej

Dyskusje dotyczące frezowania i frezarek konwencjonalnych.

ar1r
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Posty w temacie: 1
Posty: 22
Rejestracja: 31 gru 2012, 16:40
Lokalizacja: okolice Cz-wy

#11

Post napisał: ar1r » 02 mar 2017, 18:40

Polecam sprawdzić twardość wałka - być może są utwardzone powierzchniowo. Dobrym wyjściem jest wstępny otwór tak jak napisał Viincent, jak niema takiej możliwości, można spróbować frezami 3 lub 2 piórowymi.



Tagi:


Autor tematu
stalkwasek
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Posty w temacie: 5
Posty: 47
Rejestracja: 01 paź 2013, 14:52
Lokalizacja: Poznań

#12

Post napisał: stalkwasek » 08 mar 2017, 12:53

Może komuś się to przyda. Zrobiłem 50 kanałków jednym frezem i narzędzie w dalszym ciągu wygląda jak nowe.

Parametry:

vc=45
ap=0.85
fz=0.0185

Zagłebiałem się pod kątem 2 stopni. Program trwał 2 minuty. Użyłem freza 4 ostrzowego osawa hf 840. Teoretycznie ten frez mógłby jechać pełną głębokość oraz vc 60-70, ale szło pięknie więc nie kombinowałem.

Obrazek

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Frezowanie / Frezarki Konwencjonalne”