Frezowanie jaskółki suportu

Dyskusje dotyczące toczenia, remontów, modernizacji, narzędzi. Tokarki konwencjonalne.

Autor tematu
ksfmlr
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 1
Posty: 33
Rejestracja: 23 kwie 2016, 18:42
Lokalizacja: Opolskie

Frezowanie jaskółki suportu

#1

Post napisał: ksfmlr » 20 wrz 2016, 10:48

Jestem na etapie frezowania jaskółki suportu. Frez jest, chęci są, ale niestety wiedzy trochę brak. Jak się zabazować, żeby uzyskać jak najlepszy kąt prosty między posuwem poprzecznym a wzdłużnym?



Tagi:

Awatar użytkownika

RomanJ4
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 10127
Rejestracja: 17 mar 2009, 08:55
Lokalizacja: Skępe

#2

Post napisał: RomanJ4 » 21 wrz 2016, 00:46

Ustawić na zegar i zamocować poprzecznie(do kierunku frezowania jaskółki) na stole frezarki przynajmniej jedną pryzmę(ersatz łoża tokarki) np w postaci (szlifowanego) wałka(lub kątownika) jako bazę, na którym spocznie wrąb (pryzmy łoża) płyty suportu (z jaskółką poprzeczną do obróbki)..
Oczywiście płytę spoczywająca wrębem na wałku przed zamocowaniem wypoziomować do frezowania podkładając miedzy przeciwległy koniec a stół podkładki.
pozdrawiam,
Roman

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Toczenie / Tokarki Konwencjonalne”