
Jak by co to dokładnie z Sośnicy jestem.
Zresztą zapraszam na mój kanał
Tak jak tutaj pisałem:iszczyg pisze:A od której strony się do tego zabrać? Jedyny rysunek jaki mam to ten z instrukcji, a on jest kompletnie nieczytelny...
Zacznij czytać od dolnego posta o przerobieniu przekładni na napęd z przemiennikiem częstotliwości:kamo pisze:Przekładnia niby chodzi dobrze ale wkurza mnie drgające koło pasowe pośrednie, wole mniej biegów a cichszą przekładnie i zminimalizować nawet lekkie drgania. Dlatego pytam jaki pasek jest w Zośkach które mają 5 biegów ?
Spokojnie nie panikuj zadzwoń jeszcze tu maktek to identyczna maszynaiszczyg pisze:Czołem,
No i wyjąłem wrzeciono, łożyska OK, skrzywiona tuleja:( Zadzwoniłem do Technologiss, facet beztrosko powiedział: nie mam takiej części i co mi pan zrobi? Zaproponował, że może mi sprzedać tę tuleję za 700 zł (!!!!!!!!!) No i jestem w d. Maszyna do wyrzucenia i będę musiał kupić nowąAle już na pewno nie w Technologiss
pozdrowienia
I.
Aż się wierzyć nie chce, że tuleja się skrzywiła. Chyba, że w momencie udaru była mocno wysunięta, i jak frez nie pękł, a trzpień się nie poddał przejęła jakiś duży moment zginający.adam Fx pisze:Napisz coś dokładniej, daj fotkę w którym miejscu to się zgięło bo jakoś sobie nie wyobrażam takiej usterki po kolizji. Miałem też taki przypadek że obróciło korpus ale zaraz dałem śrubkę na wylot i po problemie. Wrzeciona jednak to ni uszkodziło.