Forma sylikonowa do odlewania aluminium

Dyskusje na tematy związane z przygotowywaniem form.

Orzel666
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 260
Rejestracja: 31 gru 2006, 12:14
Lokalizacja: Kielce/Kraków

#21

Post napisał: Orzel666 » 29 sty 2016, 13:48

Co za typy.
Gosc sie chce pobawic w odlewanie szachow a ci zaczynaja o wirowkach i teorii.

Dam ci prosta rade praktyka - alu leje sie do du**, kasza sie robi i generalnie be.
Technologicznie wymagajace.
Zacznij od olowiu, mosiadzu czy cos tedy. Czegos co ma dobra lejnosc.



Tagi:


Autor tematu
HDMI123
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 5
Posty: 5
Rejestracja: 22 sty 2016, 18:45
Lokalizacja: Dąbie

#22

Post napisał: HDMI123 » 29 sty 2016, 19:10

Orzel666
Masz rację chyba spróbuje "pobawić" się czymś innym. Aluminium już parę razy odlewałem więc mam jakieś tam doświadczenie, ale jestem jeszcze mocnym amatorem. Mam już szachy wykonane z wosku ale nadal nie mogę dorwać gliny. Jak będę już ją miał, to na pewno zrobię parę próbnych odlewów i wstawię zdjęcia.

a co do tych "typów" jak ich nazwałeś to można powiedzieć że to "zawodowcy" i w pewnym momencie przybrało to rolę wyścigu na wiedzę (albo tak mi się tylko wydaję). Przy okazji ja i mam nadzieje inni dowiedzieli się czegoś nowego.

Awatar użytkownika

ONATOS
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 8
Posty: 600
Rejestracja: 07 kwie 2008, 21:41
Lokalizacja: Bedzin

#23

Post napisał: ONATOS » 29 sty 2016, 19:55

Orzel666, HDMI123,
macie rację, walka teorii z praktyką :mrgreen:

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Wytwarzanie Form”