Faza 11° na powierzchni 350x120

Zoptynalizowanie obrobki

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce metalu ręcznej jak i za pomocą CNC

Dawid92
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 1
Posty: 17
Rejestracja: 27 kwie 2011, 00:13
Lokalizacja: Śląsk

Re: Faza 11° na powierzchni 350x120

#11

Post napisał: Dawid92 » 16 maja 2019, 08:45

https://www.instagram.com/p/BwodqBigOyJ ... o23zbieabh tutaj gość robi chyba coś podobnego ?




Steryd
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 2
Posty: 1489
Rejestracja: 13 lut 2017, 19:34
Lokalizacja: Szczecin

Re: Faza 11° na powierzchni 350x120

#12

Post napisał: Steryd » 16 maja 2019, 09:18

Nie chodzi o posuw, tylko o prędkość, przy głowicy 52mm 2000 obrotów to do amelinium, nie do qr...sko wrednej nierdzewki.

Dodane 4 minuty 12 sekundy:
Przy takich duzych plytkach możesz smialo dac ae 1- 1,5mm I powierzchnia bedzie wystarczająca do spawania.
Można?
Morzna!!!

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka metali”