Co to za tokarka
-
Autor tematu - Stały bywalec (min. 70)
- Posty w temacie: 26
- Posty: 72
- Rejestracja: 08 mar 2013, 14:27
- Lokalizacja: Elbląg
moje szczęki nie pasują do żadnych wymiarów, mieszczą się miedzy 100 a 125 uchwytu
takie są bicia:
uchwyt:
http://youtu.be/N3KhHlcih0E
tarcza:
http://youtu.be/HFiZtUSxFRU
tarcza:
http://youtu.be/k5hhHGatrGY
tarcza:
http://youtu.be/Tk8kiAR1ML8
jak to edytować żeby był widoczny obraz na forum?
ale tak myśle czy moge zrobić tak że: jak będzie już na chodzie to zeskrobać samą tarcze nożem a potem dokręcić uchwyt. Poprawi to coś?
Nie ma rzeczy niemożliwych - są tylko ciężkie w wykonaniu
a w garażu -
TSA 16 http://www.cnc.info.pl/topics56/tsa-16- ... t51418.htm
G.Karger Berlin 0.17 http://www.cnc.info.pl/topics56/renowac ... t62253.htm
a w garażu -
TSA 16 http://www.cnc.info.pl/topics56/tsa-16- ... t51418.htm
G.Karger Berlin 0.17 http://www.cnc.info.pl/topics56/renowac ... t62253.htm
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 8
- Posty: 788
- Rejestracja: 17 gru 2011, 18:13
- Lokalizacja: MALBORK
Yyyy zapomniałeś dodać ZAZWYCZAJ , miałem starego gniota , który bicie miał na poziomie zachodniej tokarki zegarmistrzowskiej .pioterek pisze:na tych starych tokarkach to z dokładnością to szału nie ma
Grzesiek staraj się nie robić tokarko-telenoweli brazylijskiej , 4 filmy na yt się ciężko ogląda by zobaczyć bicia , jednym zdjęciem w paincie byś wszystko namazał , sprawdź na początku czy uchwyt i szczęki mają nabity ten sam numer np 2344 , jeśli tak to wystarczy przetoczenie/przeszlifowanie szczęk , jest o tym milion wątków na forum , no i daj jakiś wspornik zanim "ukręcisz " łoże tokarki , coś jak w załączniku .
perfekcyjna B. S. , OUS 1 - Oświęcim 1066/72r; Pozdrawiam
-
Autor tematu - Stały bywalec (min. 70)
- Posty w temacie: 26
- Posty: 72
- Rejestracja: 08 mar 2013, 14:27
- Lokalizacja: Elbląg
a u mnie tu był ułamany jakiś kikut na płaskowniku i go odkręciłem może tu też kiedyś wisiał silnik,pioterek pisze:Ja w tym miejscu mam zawias i ciężar silnika powoduje napinanie pasków.
ale u mnie jest taki naciąg paska od silnika
Nie ma rzeczy niemożliwych - są tylko ciężkie w wykonaniu
a w garażu -
TSA 16 http://www.cnc.info.pl/topics56/tsa-16- ... t51418.htm
G.Karger Berlin 0.17 http://www.cnc.info.pl/topics56/renowac ... t62253.htm
a w garażu -
TSA 16 http://www.cnc.info.pl/topics56/tsa-16- ... t51418.htm
G.Karger Berlin 0.17 http://www.cnc.info.pl/topics56/renowac ... t62253.htm
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 8
- Posty: 788
- Rejestracja: 17 gru 2011, 18:13
- Lokalizacja: MALBORK
I bardzo dobrze zrobiłeś ale ekstremalne obciążone jest łoże , technicznie i konstrukcyjnie jest to bardzo nie wskazane , obciążenie to czarny X a proponował bym dodanie nawet płaskownika tak gdzieś zaraz za silnikiem , a jeśli jest miejsce to mały kątownik załatwi sprawę .
perfekcyjna B. S. , OUS 1 - Oświęcim 1066/72r; Pozdrawiam
-
Autor tematu - Stały bywalec (min. 70)
- Posty w temacie: 26
- Posty: 72
- Rejestracja: 08 mar 2013, 14:27
- Lokalizacja: Elbląg
dobrze mówicie panie z miasta na początku nie zajarzyłem o co chodzi, ale na tym rysunku już wiem po prostu działają teraz siły skręcające na łoże, ale jak podstawie jakiś kątownik tam gdzie zaznaczyłeś to nie dośćże wzmocni się konstrukcja to jeszcze zminimalizuje drgania, będzie git
no i jest
i drgania znikneły
no i jest
i drgania znikneły
Nie ma rzeczy niemożliwych - są tylko ciężkie w wykonaniu
a w garażu -
TSA 16 http://www.cnc.info.pl/topics56/tsa-16- ... t51418.htm
G.Karger Berlin 0.17 http://www.cnc.info.pl/topics56/renowac ... t62253.htm
a w garażu -
TSA 16 http://www.cnc.info.pl/topics56/tsa-16- ... t51418.htm
G.Karger Berlin 0.17 http://www.cnc.info.pl/topics56/renowac ... t62253.htm