Budowa trajki dwuosobowej PPGG

Linie produkcyjne, automaty, roboty nie tylko CNC. Przeróbki, modernizacje oraz konstrukcje własne.

HUD
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 6
Posty: 463
Rejestracja: 22 kwie 2007, 21:27
Lokalizacja: Lublin

#21

Post napisał: HUD » 16 gru 2009, 17:42

nie polecam tez topoli a w szczególności pośrodku stada byków !!


Pozdrawiam Krzysztof G.

Awatar użytkownika

Autor tematu
kolanoreki
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 15
Posty: 464
Rejestracja: 21 gru 2004, 14:11
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

#22

Post napisał: kolanoreki » 16 gru 2009, 23:57

HUD pisze:pośrodku stada byków
najgorzej wtedy posiadać pomarańczowego lub czerwonego glajta :mrgreen: ! Startowałem raz z pastwiska, gdy w pewnym momencie kilku dorodnym byczkom nie spodobał się kolor mojego skrzydła :shock: .... manetka na opór i jak najszybsze oderwanie od ziemi. Istniała tylko jedna jedyna próba startu :???: Ucieczka przed szarżą stada. Uff :shock: Było gorąco!!!

Poniżej dalsze etapy pracy nad konstrukcją....
Załączniki
PMT kolor.png
PMT kolor.png (188.75 KiB) Przejrzano 1311 razy
PMT rzut.png
PMT rzut.png (54.49 KiB) Przejrzano 1301 razy
Ostatnio zmieniony 28 sty 2010, 15:23 przez kolanoreki, łącznie zmieniany 1 raz.


GGG
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 105
Rejestracja: 03 sty 2009, 20:46
Lokalizacja: Leszno

#23

Post napisał: GGG » 13 sty 2010, 10:43

Obawiam sie kolego , że to ty im się nie spodobałeś(tym bykom) z racji tego , że byki nie rozróżniają kolorów:)

Awatar użytkownika

Autor tematu
kolanoreki
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 15
Posty: 464
Rejestracja: 21 gru 2004, 14:11
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

#24

Post napisał: kolanoreki » 13 sty 2010, 13:04

GGG pisze:Obawiam sie kolego , że to ty im się nie spodobałeś(tym bykom) z racji tego , że byki nie rozróżniają kolorów:)
To dziwne, ale najbardziej były wkurzone moją paralotnią i to ją goniły. Podobnie po lądowaniu. Zbierałem prześcieradło i gnałem za ogrodzenie ile tylko sił w nogach :shock:


HUD
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 6
Posty: 463
Rejestracja: 22 kwie 2007, 21:27
Lokalizacja: Lublin

#25

Post napisał: HUD » 13 sty 2010, 19:16

Zwróć uwagę na bezpieczeństwo przy projektowaniu. Ta rura przechodząca pomiędzy pachami nie wygląda mi za dobrze w razie twardego lądowania !!
Pozdrawiam Krzysztof G.

Awatar użytkownika

bartuss1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 6
Posty: 8458
Rejestracja: 05 kwie 2006, 17:37
Lokalizacja: Kędzierzyn - Koźle
Kontakt:

#26

Post napisał: bartuss1 » 13 sty 2010, 21:33

zapewne chodzilo o to zeby nie było podobne do tego wloskiego fly casteluccio. ale fakt, rama powinna byc nad ramieniem do której przeciez przypinamy uprząż, ale te hipki muskularne i w ogole ideal faceta hehe a taką rozpietośc tylnich kółek ma chyba jab fly, a ramke do wstawania skrzydla gdzie umiescisz ? mowa o linkach do taśm A ktore po wstaniecu skrzydla sie luzują
https://www.etsy.com/pl/shop/soltysdesign


Pancio Morales
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 24 sty 2010, 12:26
Lokalizacja: Rybnik

#27

Post napisał: Pancio Morales » 24 sty 2010, 12:48

Koledzy, tak ciekawie się zaczęło ... jakie dalsze losy projektu ??? Ktoś jeszcze struga coś do latania ??? Może ULM ???

Awatar użytkownika

Autor tematu
kolanoreki
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 15
Posty: 464
Rejestracja: 21 gru 2004, 14:11
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

#28

Post napisał: kolanoreki » 27 sty 2010, 22:20

[ Dodano: 2010-01-27, 22:23 ]
HUD pisze:Ta rura przechodząca pomiędzy pachami nie wygląda mi za dobrze w razie twardego lądowania !!
- chodzi o to aby podczas lotu była możliwość sięgania wysoko do taśm np. w celu założenia klap. Jeżeli rura będzie przechodziła sporo poniżej pach, to nic sie nie stanie nawet przy twardszym przyziemieniu:). A fakt jest faktem, że podczas pilotażu paralotni, ręce są zazwyczaj wyciągnięte wysoko do sterówek. Rozwiązanie takie stosuje np. kol. Dynamit w swoich trajkach.

Przyszedł czas na siedzenia:) z pasami bezpieczeństwa montowanymi jak w szybowcach.

[ Dodano: 2010-01-27, 22:38 ]
bartuss1 pisze:ramke do wstawania skrzydla gdzie umiescisz ?
prowadzenie taśm będzie zrobione na obręczy kosza:)
Załączniki
siedzenia2a.jpg
siedzenia2a.jpg (67.36 KiB) Przejrzano 1295 razy
siedzenia1a.jpg
siedzenia1a.jpg (59.89 KiB) Przejrzano 1295 razy
dstrike.jpg
dstrike.jpg (152.48 KiB) Przejrzano 1294 razy


HUD
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 6
Posty: 463
Rejestracja: 22 kwie 2007, 21:27
Lokalizacja: Lublin

#29

Post napisał: HUD » 28 sty 2010, 20:10

Z tymi pasami to tak specjalnie pisałeś ?? :)
Pozdrawiam Krzysztof G.

Awatar użytkownika

Autor tematu
kolanoreki
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 15
Posty: 464
Rejestracja: 21 gru 2004, 14:11
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

#30

Post napisał: kolanoreki » 28 sty 2010, 22:36

HUD pisze:Z tymi pasami to tak specjalnie pisałeś ?? :)
na poważnie:). Zestaw zapięć i pasów na 1 miejsce kosztuje ok.100zł, poduszki ok 60zł, siedzenie szkielet - wykonanie + materiał ok 100. Suma - 260-300zł/ uzbrojone miejsce! Pojedyncza uprząż natomiast - najtańsza jaka widziałem - 650zł, więc cenowo wychodzi o połowę taniej i jest moim zdaniem lepszy komfort. Pasy i siedzenia będą zintegrowane z główną ramą - rurą kwasową, do której podpięta będzie paralotnia + spadochron:)

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „INNE MASZYNY i URZĄDZENIA”