AULUMNIUM SPAWANIE MAG

porady dotyczące spawania aluminium mig-mag

Spawalnictwo i obróbka cieplna

Autor tematu
fafus172
Czytelnik forum poziom 1 (min. 5)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 5)
Posty w temacie: 2
Posty: 9
Rejestracja: 06 paź 2017, 17:45
Lokalizacja: Stary Sącz

AULUMNIUM SPAWANIE MAG

#1

Post napisał: fafus172 » 04 gru 2017, 19:33

Panowie miał ktoś do czynienie ze spawaniem alumnium migomatem? udzielicie rad? co zrobić żeby spawać ?


pozdrawiam, Sławek


Rybiarz
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 214
Rejestracja: 10 lip 2015, 12:33
Lokalizacja: Płock

Re: AULUMNIUM SPAWANIE MAG

#2

Post napisał: Rybiarz » 04 gru 2017, 20:08



Autor tematu
fafus172
Czytelnik forum poziom 1 (min. 5)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 5)
Posty w temacie: 2
Posty: 9
Rejestracja: 06 paź 2017, 17:45
Lokalizacja: Stary Sącz

Re: AULUMNIUM SPAWANIE MAG

#3

Post napisał: fafus172 » 04 gru 2017, 20:39

dzięki wielkie, pomogło:D jedna rzecz mnie tylko zastanawia jaki przepływ gazu?
pozdrawiam, Sławek


Rybiarz
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 214
Rejestracja: 10 lip 2015, 12:33
Lokalizacja: Płock

Re: AULUMNIUM SPAWANIE MAG

#4

Post napisał: Rybiarz » 04 gru 2017, 21:30

Mam nadzieję że Adam czuję się wywołany i odpowie na to pytanie :) ja nie miałem jeszcze przyjemności spawać aluminium

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Spawalnictwo i obróbka cieplna”