Witam
zepsuł mi sie własnie ten kompresor a dokładnie urwał sie pasek to chyba jest rozrzadu ( ten ktory napedza cały ten mechanizm) i problem jest w tym iz nie moge nigdzie go kupic przynajmniej w okolicy poniewaz te paseczki ktore od wew strony poprowadzone sa rowlegle a nie jak zazwyczaj prostopadle do całego paska czy ktos moze mi pomóc
dzieki wielki z góry!
AIRLINER kopresor NAPRAWA
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 1121
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 02:59
- Lokalizacja: planeta ziemia
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 1249
- Rejestracja: 31 sie 2004, 22:25
- Lokalizacja: EU
nie bardzo rozumiem o co chodzi (podobnie jak wszyscy inni), dlatego zrób foto tego paska.
jeśli on jest zębaty i ma zeby prostopadle do osi pasa i jednocześnie równolegle do osi zębatek to mówimy o pasie zębatym - ale są różne modele.
jeśli zeby pokrywają się z osią pasa i są prostopadle do osi kół, to mówimy o pasie wielorowkowym.
ponadto na pasie od strony “bez zębów” powinny być jakieś oznaczenia (chyba ze się starły) na przykład: T10 1380= moduł T10 długość 1380mm
jeśli on jest zębaty i ma zeby prostopadle do osi pasa i jednocześnie równolegle do osi zębatek to mówimy o pasie zębatym - ale są różne modele.
jeśli zeby pokrywają się z osią pasa i są prostopadle do osi kół, to mówimy o pasie wielorowkowym.
ponadto na pasie od strony “bez zębów” powinny być jakieś oznaczenia (chyba ze się starły) na przykład: T10 1380= moduł T10 długość 1380mm
Zwątpienie jest oznaką, że podążasz w dobrym kierunku.