Bry
Stworzylem powierzchnie, ktora chce dalej przeksztalcac.
Problem mam taki, ze powstala dodatkowa krawedz powierzchni biegnaca
przez jej os symetrii jak na tym ekranie widac:
W efekcie teraz gdy chce dalej przeksztalcac ta powierzchnie - np. rozwinac
ja to brana jest tylko jej polowa, a nie calosc.
Jak usunac ta srodkowa krawedz?
Sprawdzilem i nie jest to Naked Edge ani Non-Malfold Edge, tylko jakas inna.
Nie mam pojecia jak sie jej pozbyc?
Pomozecie?
q
Jak usunac krzywa / krawedz?
-
Autor tematu - Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 6133
- Rejestracja: 29 kwie 2009, 10:11
- Lokalizacja: Kraków / Jaworzno / Kopanka
-
Autor tematu - Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 6133
- Rejestracja: 29 kwie 2009, 10:11
- Lokalizacja: Kraków / Jaworzno / Kopanka
Wic w tym, ze to jest JEDNA powierzchnia.kak pisze:Jak połączysz obie powierzchnie to powinna krawędź zniknąć.
Nie powstala z laczenia dwoch - nie mam pojecia dlaczego ma krewedz na srodku?
q
[ Dodano: 2014-11-09, 10:18 ]
Nie rozumiem.Bbuli pisze:Po pierwsze-jak rozwijasz to nomalne,że jest krawędż-reszta tj druga część to lustro....
To korytko nie jest efektem rozwiniecia, tylko ma zostac rozwiniete.
Dokladnie jest to <> polowa "rury". Czesc odcialem i to co zostalo
chce rozwinac.
Przeszkadza w tym krawedz na srodku, ktora chce zlikwidowac -
nie mam pojecia dlaczego powstala.
q
-
Autor tematu - Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 6133
- Rejestracja: 29 kwie 2009, 10:11
- Lokalizacja: Kraków / Jaworzno / Kopanka
Tak, wlokno weglowe - postanowilem wrocic do poczatkow -
z wyksztalcenie jestem gornikiem
U mnie problem jest bardziej zlozony - rozwijam plaszczyzny nierozwijalne
uzywajac squish. Niestety czepia sie on tej krawedzi - rozkminilem ze jest
to zszycie bryly pozostale po lofcie. Da sie to obejsc ale jest troche zabawy...
q
z wyksztalcenie jestem gornikiem
U mnie problem jest bardziej zlozony - rozwijam plaszczyzny nierozwijalne
uzywajac squish. Niestety czepia sie on tej krawedzi - rozkminilem ze jest
to zszycie bryly pozostale po lofcie. Da sie to obejsc ale jest troche zabawy...
q