Przesunięty przez: gmaro 2008-02-22, 19:30 |
kupić , nie kupić |
| Autor |
Wiadomość |
rysio
Stały bywalec

Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Gru 2006 Posty: 53 Skąd: białystok
|
Wysłany: 2006-12-29, 14:35 kupić , nie kupić
|
|
|
Witam szanownych grupowiczów,
jestem tu nowy i zielony.
Przeczytałem wszystko co tutaj było o tokarkach i mam problem.
Einhell czy coś podobnego jest troche za małe jak na moje potrzeby.
C3 wygląda ciekawie (mimo że chinka) ale 3200 + transport to wyjdzie z 3500.
Ostatnio widzialem w Leroy NUTOOL MC550W i zastanawiam się czy nie wybrać ją (transport sam zalatwię) waga 130kg - więc parametry podobne to C3.
Co sądzicie o NUTOOL ?
pozdrawiam
rysiek |
|
|
|
 |
DZIKUS
Specjalista poziom 3

Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Kwi 2005 Posty: 1082 Skąd: ST. WOLA / W-WA
|
Wysłany: 2006-12-29, 15:03
|
|
|
| jesli mozesz, to ja w sklepie po prostu troche rozkrec, zeby zajerzc do srodka - ja tak kidys robilem myslac o zakupie wiertarki, w efekcie nie kupielm zadnej bo wszystko bylo badziewnie wykonane. zwroc uwage, czy nie masz czasem kol zebatych z plastiku lub aluminium, zobacz, czy da sie kasowac luz na srubach pociagowych, sprawdz jaki najwiekszy trzonek noza wejdzie do imaka. 130kg to i dosc duzo i dosc malo, zalezy jakiej wielksoci jest ta maszyna |
|
|
 |
rysio
Stały bywalec

|
Wysłany: 2006-12-29, 16:45
|
|
|
| DZIKUS napisał/a: | | jesli mozesz, to ja w sklepie po prostu troche rozkrec, zeby zajerzc do srodka - ja tak kidys robilem myslac o zakupie wiertarki, w efekcie nie kupielm zadnej bo wszystko bylo badziewnie wykonane. zwroc uwage, czy nie masz czasem kol zebatych z plastiku lub aluminium, zobacz, czy da sie kasowac luz na srubach pociagowych, sprawdz jaki najwiekszy trzonek noza wejdzie do imaka. 130kg to i dosc duzo i dosc malo, zalezy jakiej wielksoci jest ta maszyna |
Witam,
z rozkręceniem może być problem.
koła zębate - plastik (to nie problem bo nie planuję toczenia gwintów)
suport z wielopunktową możliwością kasowania luzów
długośc - 125 cm