Wypychacz azotowany

jaka płytka sie nada do toczenia

Dyskusje na tematy związane z przygotowywaniem form.

Autor tematu
johny juve
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 2
Posty: 34
Rejestracja: 08 cze 2016, 19:05
Lokalizacja: Sucha

Wypychacz azotowany

#1

Post napisał: johny juve » 25 sty 2020, 18:55

Witam!Występują gotowe wypychacze do form .Są one azotowane nie pewną głębokość -mowa o proplastica o to link:https://www.proplastica.pl/library/2018 ... 597778.pdf .Ja przetaczam fragment tego wypychacza płytką ceramiczną ,ale nie ma ona dużej żywotności .Macie jakie swoje plytki dedykowane do takiej obróbki ????




jasiu...
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 3922
Rejestracja: 14 lip 2007, 19:02
Lokalizacja: Westfalia

Re: Wypychacz azotowany

#2

Post napisał: jasiu... » 25 sty 2020, 18:56

To szlifuj, albo przetaczaj ze srebrzanki.


mag999
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 475
Rejestracja: 14 sty 2015, 18:59
Lokalizacja: Dz

Re: Wypychacz azotowany

#3

Post napisał: mag999 » 25 sty 2020, 19:08

A borazon? Nada się do zdjęcia wierzchniej warstwy azotu a potem już masz miękka stal
Mogę pomoc z Fanuc'iem TD/TF dla tokarek - programy, obsługa itp


Autor tematu
johny juve
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 2
Posty: 34
Rejestracja: 08 cze 2016, 19:05
Lokalizacja: Sucha

Re: Wypychacz azotowany

#4

Post napisał: johny juve » 26 sty 2020, 12:28

Jutro sprawdzę twardość tego co stoczyłem i będę wiedział , jak będzie miękkie to zrobie na dwa noże .

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Wytwarzanie Form”