Wycinanie i szlifowanie nieregularnych elementów w szkle gr 10mm

Dyskusje dotyczące obróbki kamienia, szkła, itp.

Autor tematu
hoyle
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 0
Rejestracja: 15 lis 2017, 02:42

Wycinanie i szlifowanie nieregularnych elementów w szkle gr 10mm

#1

Post napisał: hoyle » 15 lis 2017, 03:13

Witam
Potrzebuję wyciąć nieregularne elementy w szkle optiwhite grubości 10mm. Elementy mają być wklejone w blachę metodą uv. Zależy mi na tym ,aby fragment stykający się z blachą byl wykończony szlifem trapezowym mat, a pozostałe dwie krawędzie szlifem trapezowym poler. Załączam plik pdf z opisem i dwg w rozmiarze rzeczywistym. Najmniejszy promień wewnętrzy ma r9 (mogę zmodyfikować plik do większych promieni. Wyciąłem ten element na próbę water jetem ,ale jakość krawędzi mnie nie satysfakcjonuje(są pewne ukruszenia,ubytki na krawędzi). Mam pytanie do osób doświadczonych czy wycięcie tego na centrum cnc to jakiś bardzo skomplikowany proces? Dostałem wycenę z jednej firmy z ceną 1200 brutto za ten większy element, z informacją ,że jest to tylko zgrubna obróbka. Ta firma akurat podaje ,że minimalny promien wewnętrzy przy szlifie mat to r8. Przy cenie 1m2 szkla opiwhite za ok 400 zł br to chyba trochę dużo zwlaszcza ,że sam koszt wycięcia waterjetem to kwota dwucyfrowa. Czy może ktoś polecić jakieś firmy, które mogłyby się podjąć takiej obróbki , najlepiej na śląsku lub w małopolsce ( duże firmy z Rabki i Gliwic odmówiły polecając waterjet ).
Załączniki
optiwhite 10mm.dwg
(19.85 KiB) Pobrany 65 razy
szklo cnc ramka.pdf
(1.32 MiB) Pobrany 107 razy




dance1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 3083
Rejestracja: 11 mar 2007, 22:42
Lokalizacja: G-G

Re: Wycinanie i szlifowanie nieregularnych elementów w szkle gr 10mm

#2

Post napisał: dance1 » 15 lis 2017, 09:19

jak centrum dla Ciebie za drogie to w-jet, szlifierka, papier ścierny, dużo wody i krawędzie doszlifujesz. Minimalny promień wewnętrzny na centrum to 5-5.5mm gdyż narzędzia do obróbki wewnętrznej (bobiny tak zwane) mają średnicę 10-11mm.
I don't like principles, I prefer prejudices

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka kamienia”