warstwy trajektorii

ArtCAM, ArtCAM Express, ArtCAM Insignia, ArtCAM Pro

Autor tematu
Qba5858
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 27 maja 2016, 14:58
Lokalizacja: Poznań

warstwy trajektorii

#1

Post napisał: Qba5858 » 04 kwie 2020, 14:48

Witam wszystkich!
Mam pytanie do szanownych forumowiczów. Jestem amatorem jeśli chodzi o CNC i program ArtCam 2017.
Narysowałem sobie wektory zamknięte o nieregularnych kształtach, każdy kolejny jest jakby offsetem do wewnątrz. Jak stworzyć trajektorie w taki sposób, aby zaczynając od zewnętrznego schodzić w dół (wybieranie), a potem po którymś wektorze iść z kolei w górę tak aby w środku była jakby wyspa? Ciężko mi to wytłumaczyć.

Dziękuję z góry za porady. Jeśli ktoś byłby łaskaw mi tę sprawę wyłożyć telefonicznie, to mój nr 500 229 079
Jakub z Poznania
PS
Jest ktoś tu jeszcze z Poznania.
Jakub
Załączniki
Bez tytułu1.png




lajosz
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1614
Rejestracja: 13 sty 2009, 20:33
Lokalizacja: Ziębice

Re: warstwy trajektorii

#2

Post napisał: lajosz » 04 kwie 2020, 22:52

Qba5858 pisze:
04 kwie 2020, 14:48
Jak stworzyć trajektorie w taki sposób, aby zaczynając od zewnętrznego schodzić w dół (wybieranie), a potem po którymś wektorze iść z kolei w górę tak aby w środku była jakby wyspa? Ciężko mi to wytłumaczyć.
Czy chodzi Ci o takie coś jak widać w TYM PDF-ie ?

Ten PDF zawiera obiekt 3D i można go sobie oglądać (kręcąc myszą we wszystkie strony) , ale .... trzeba otworzyć tego PDF-a KONIECZNIE w przeglądarce Adobe Reader, bo na innych nic nie zobaczysz.
========