sześciokąt - wyciągasz graniastosłup na H na ile ma go być do podstawy ostrosłupa - na deklu rysujesz trójkąt - wyciągasz ostrosłup na do pełnej wysokości bryły - używając bocznych ścian ostrosłupa jako noży w split body docinasz graniastosłup - powstałe "obrzynki" usuwasz przez remove a nie przez delete.
Należy się 3.58.
Fusion 360 - jak wymodelować ostrosłup
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 1
- Posty: 4
- Rejestracja: 04 sty 2007, 19:13
- Lokalizacja: Gdańsk
Z tego co zrozumiałem to podstawą będzie trójkąt. ściany także mają być trójkątne. To wówczas:
I sposób:
Rysujemy trójkąt czyli podstawę i wyciągamy na długość x z kątem (taper angle) y.
II sposób
Rysujemy trójkąt czyli podstawę i wyciągamy na długość x. Ściany pochylamy funkcją Modify/Draft o zadany kąt.
III sposób
Na jednej płaszczyźnie rysujemy podstawę. Tworzymy płaszczyznę oddaloną o odległość np. A. rysujemy na tej płaszczyźnie przekrój figury na wysokości=A. Tworzymy model funkcją Create/Loft.
jacz249
I sposób:
Rysujemy trójkąt czyli podstawę i wyciągamy na długość x z kątem (taper angle) y.
II sposób
Rysujemy trójkąt czyli podstawę i wyciągamy na długość x. Ściany pochylamy funkcją Modify/Draft o zadany kąt.
III sposób
Na jednej płaszczyźnie rysujemy podstawę. Tworzymy płaszczyznę oddaloną o odległość np. A. rysujemy na tej płaszczyźnie przekrój figury na wysokości=A. Tworzymy model funkcją Create/Loft.
jacz249