Fusion 360 - jak wymodelować ostrosłup


GumiRobot
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 685
Rejestracja: 21 mar 2005, 18:51
Lokalizacja: Trójmiasto

#11

Post napisał: GumiRobot » 22 cze 2017, 12:22

sześciokąt - wyciągasz graniastosłup na H na ile ma go być do podstawy ostrosłupa - na deklu rysujesz trójkąt - wyciągasz ostrosłup na do pełnej wysokości bryły - używając bocznych ścian ostrosłupa jako noży w split body docinasz graniastosłup - powstałe "obrzynki" usuwasz przez remove a nie przez delete.
Należy się 3.58.



Tagi:


jacz249
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 4
Rejestracja: 04 sty 2007, 19:13
Lokalizacja: Gdańsk

#12

Post napisał: jacz249 » 12 lip 2017, 19:31

Z tego co zrozumiałem to podstawą będzie trójkąt. ściany także mają być trójkątne. To wówczas:

I sposób:
Rysujemy trójkąt czyli podstawę i wyciągamy na długość x z kątem (taper angle) y.

II sposób
Rysujemy trójkąt czyli podstawę i wyciągamy na długość x. Ściany pochylamy funkcją Modify/Draft o zadany kąt.

III sposób
Na jednej płaszczyźnie rysujemy podstawę. Tworzymy płaszczyznę oddaloną o odległość np. A. rysujemy na tej płaszczyźnie przekrój figury na wysokości=A. Tworzymy model funkcją Create/Loft.


jacz249

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Autodesk Software (Autocad, Inventor etc) ”