kubus838 pisze:Ok rozumiem ale w postaci 2d to raczej nie wyjdzie ponieważ nie które elementy by musiały wisieć w powietrzy a tak sie nie da. Dlatego ja przedstwiłem Ci moja wizje i z tego co się zorientowałem przypadał Ci do gustu czyli 3D. Jest klilka metod
1. Importujesz plik do corela obrysowujesz wszystkie elementy i zapisujesz jak plik BMP potem import pliku BMP do rhino i jeszcze raz wszystko sprawdzasz potem odpalasz cam-a robisz ścieżke freza/g-cody oczywiście musisz wiedzieć jaki uzywasz postprocesor i na maszyne
2. Musisz sobie ściągnąć z sieci taki program B2G i plik z kodem tez po wyjściu z corela (czyli plik BMP- chyba że masz już taki plik) z kodem BMP wrzucasz do programu B2G i w tym programie eksportujesz do STL (jest tam taki przycisk) potem do rhino i znowy jeszcze sprawdzenie późnije cam i do maszynki
To zależy który spósb wybierzesz do jednego jest potrzebny corel a do drugiego B2g Ale czy tak czy tak musisz mieć ten plik z kodem jako plik BMP
robert
pokaż co tu musi wisieć w powietrzu
