Trwałe przyłączenie do bloku aluminium nakrętki m4
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 33
- Rejestracja: 18 mar 2016, 11:20
- Lokalizacja: Bełchatów
Trwałe przyłączenie do bloku aluminium nakrętki m4
Zastanawiam sie jak trwale mógłbym zamocować niklowaną nakrętke stalową do aluminiowego gaźnika?
Sprawa wygląda tak że na ściance gaźnika odlana była wypukłość ,która była nagwintowana na m4 ,słuz ona do regulacji przepustnicy w motocyklu,gwint został zerwany ,a ja myślę jak to naprawić ? Myślałem o tigu i zalaniu otworu ,nawierceniu 3.5 wiertłem i nagwintowaniu na metryczne 4mm,aby móc założyć specjalną śrubo-linkę(moja nazwa tego mechanizmu) ,Myślałem też o zalaniu otworu klejem i odbiciu w nim nowego gwintu ,aby te nierówności po starym zakrył,ale to pewnie nie zda egzaminu
Sprawa wygląda tak że na ściance gaźnika odlana była wypukłość ,która była nagwintowana na m4 ,słuz ona do regulacji przepustnicy w motocyklu,gwint został zerwany ,a ja myślę jak to naprawić ? Myślałem o tigu i zalaniu otworu ,nawierceniu 3.5 wiertłem i nagwintowaniu na metryczne 4mm,aby móc założyć specjalną śrubo-linkę(moja nazwa tego mechanizmu) ,Myślałem też o zalaniu otworu klejem i odbiciu w nim nowego gwintu ,aby te nierówności po starym zakrył,ale to pewnie nie zda egzaminu
Tagi:
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 2307
- Rejestracja: 21 gru 2015, 11:22
- Lokalizacja: Lublin
to jest śrubka jałowych obrotów jak się domyślam? ja bym przedłużył przegub giętki i przeniósł regulacje w inne miejsce gdzie byłoby mi wygodniej regulować obroty, i mógłbym komfortowo wspawać nową tuleje gwintowaną ze stali.
Regulacji nie musisz mieć przecież na gaźniku, do przedłużenia tego przegubu posłuży ci jakaś zużyta linka do prędkościomierza.
Regulacji nie musisz mieć przecież na gaźniku, do przedłużenia tego przegubu posłuży ci jakaś zużyta linka do prędkościomierza.